Agenda punten op mainpage

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

BarbaLala

Agenda punten op mainpage

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-08-15 11:09

Ik bedenk net een idee, wellicht al veel vaker geopperd, of niet haalbaar/ wenselijk, maar denk zal het eens aankaarten.

Het lijkt mij een leuk idee als je op de mainpage een kopje hebt met een agenda. Bijvoorbeeld met de aankomende evenementen van de komende week, vermeld met datum en plaats in de titel.
Zo kan je overzichtelijk zien of er wat leuks te doen is in de paardenwereld, in plaats van alle fora en sites door te moeten spitten.

Free2

Re: Agenda punten op mainpage

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-15 11:14

Ik vind het een goed idee!

Cchanny

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-15 11:17

Ik stem voor!

Maar denk wel dat het veel werk is, omdat iedereen van zijn takt van sport wel wat wilt zien. :)
Dressuur, springen, endurance, mennen, western, draverij, enzovoort.

XMandylover

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-15 11:17

Goed idee!

BarbaLala

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-08-15 11:22

Cchanny schreef:
Ik stem voor!

Maar denk wel dat het veel werk is, omdat iedereen van zijn takt van sport wel wat wilt zien. :)

Zou wellicht ook kunnen toch? Een divers aanbod is er vast. :)

Palmera

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-15 11:26

Als de bokkers helpen door hun evenementen/wedstrijden/shows/keuringen tijdig door te geven moet dat vast wel lukken.

Ik denk dat het wel leuk is bv op een verveelde zondag zien dat er een keuring in de buurt is.

BarbaLala

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-08-15 11:32

Dat denk ik ook Palmera.
Ik vind EVT (evenementen) een beetje een ondergesneeuwd kind, wellicht meerderen met mij(?), en dat is eigenlijk zonde.
Merk vaak dat er achteraf pas reacties op topics daar komen, vaak ook van mensen die niet weten dat het evenement plaats vond maar anders best hadden willen gaan.

Free2

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-15 11:42

Maar wat is dan precies de bedoeling? Alleen 'grote' wedstrijden erop zetten zoals de Hippiade, en KWPN keuringen of iets, of ook gewoon dingen als '23 mei Concours Hippique in Venlo, selectiewedstrijd voor kring Limburg-Noord'?

butengeweun

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-15 11:43

lijkt me een leuk idee, alleen zou dan wel de standaart KNHS/FNRS erbuiten houden. ivm dan zeker in de weekenden zeer vol word.

Juist keuringen (alle stamboeken), grote concoursen als indoor brabant, hengstenshows of juist bijzondere evenementen als jachten erop.
Laatst bijgewerkt door butengeweun op 05-08-15 11:44, in het totaal 1 keer bewerkt

DromenLies

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-15 11:43

Goed idee en ik zou inderdaad niet de reguliere wedstrijden meenemen maar wel clinics, pavo, subli, wk verden (selecties), (inter)nationale concours etc erop vermelden. Dat mist sowieso nog heel erg op het internet naar mijn smaak.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-15 11:45

Ontzettend leuk idee!
Moet er wel iemand zijn die tijd/zin heeft om dit bij te houden.
En dan vooral dingen die voor het publiek interessant zijn om te bekijken in mijn ogen.

butengeweun

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-15 11:47

gewoon een openbare agenda, zullen vast wel it mensen zijn die dat zo in elkaar gedraait hebben. Waar je zelf of via een tem een evenement op kan laten zetten.

Shadow0

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-15 12:38

Ik vind het een leuk idee. Ik zal het achter de schermen eens meenemen en kijken of we er wat mee kunnen doen.

Szan

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-15 12:41

Ik vind het een heel erg goed idee.

Er is nu al een kalender op EV, maar ik kan me niet voorstellen dat die compleet is. Volgens mij is er zoveel meer te doen de komende maanden dan op deze korte lijst staat:

[EV] Kalender Evenementen

Ik snuffel wel eens tussen de topics op EV om zelf uit te zoeken welke evenementen er allemaal zijn, maar dat is ook onbegonnen werk. Is het misschien ook een idee om daar verplicht in de topictitel een datum + plaats/regio op te nemen voor de overzichtelijkheid? Dat zou allemaal al een hoop zoekwerk schelen denk ik, tot het idee van een agenda helemaal uitgewerkt en geïntegreerd is.

BarbaLala

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-08-15 13:02

Fijn Shadow.

Klinkt inderdaad als een goed plan Szan.

Daphne__

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-15 13:55

Ja, goed idee!

Blue_Eyes

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-15 21:03

Ik stem voor!

NotYourLine

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-15 21:08

Ik ben voor! :))

LisannePruts

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-15 21:21

Goed idee! Ik zat vandaag toevallig ook al te kijken of er zoiets was maar wel veel werk dus dan zouden wel meerdere mensen aan moeten werken

BarbaLala

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-08-15 22:05

Kan dat niet gewoon zo ingesteld worden dat als er een nieuw topic daar in het subforum wordt aangemaakt, het automatisch op de mainpage verschijnt?
Ik heb echt de ballen verstand van technische zaken dus als ik onmogelijke zaken verzin, sorry.:')

Cchanny

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-15 11:17

BarbaLala schreef:
Cchanny schreef:
Ik stem voor!

Zou wellicht ook kunnen toch? Een divers aanbod is er vast. :)

Klopt, maar ik bedoel dat het daarom wel erg veel tijd zal gaan kosten om die informatie te verzamelen. :)

BarbaLala schreef:
Kan dat niet gewoon zo ingesteld worden dat als er een nieuw topic daar in het subforum wordt aangemaakt, het automatisch op de mainpage verschijnt?
Ik heb echt de ballen verstand van technische zaken dus als ik onmogelijke zaken verzin, sorry.:')

Of dat er iets van een agenda is, en dat mensen met datum, plaats en onderwerp wat kunnen insturen. Dat zodra het beheer het heeft geaccepteerd het in de agenda komt te staan?
Zo hoeft het beheer minder dingen op te zoeken en kunnen bokkers er zelf ook evenementen in plaatsen

butengeweun

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-15 11:20

Door dit topic was de eerste keer dat ik op evenementen keek. Denk juist met een agenda op de home. Veel mensen (organisaties) sneller op de knop drukken om er evenement bij te zetten. Valt meer op dan.

Daks

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-15 11:20

Top idee.

en dan gewoon net als een tem dat je een evenement heel makkelijk kan melden.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-15 11:38

Denk eerder aan een formuliertje waar je datum, locatie en omschrijving invult en verzendt. Dan na goedkeuring van beheer wordt het toegevoegd. En dan dat het in een vakje komt te staan dat de komende maand afscrollt of zo.

LisannePruts

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-15 11:44

butengeweun schreef:
Door dit topic was de eerste keer dat ik op evenementen keek. Denk juist met een agenda op de home. Veel mensen (organisaties) sneller op de knop drukken om er evenement bij te zetten. Valt meer op dan.

Inderdaad! Ik denk dat organisaties dit ook wel een handig stukje promoten vinden van hun evenement!