Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Heike schreef:Maak een Totilas-topic aan in het kippenhok of in de huiskamer. Daar mag je gerust flauwe opmerkingen maken. In een voorpagina topic is het gewoon niet de juiste plek.
Er is altijd een juiste plek en tijd om grappen te maken. In het echte leven en ook op Bokt.
easygoing schreef:Lianne schreef:was het niet eerder gesloten omdat er al een totilas discussie was en dit niet weer herhaalt moest worden?
Nee was geen enkele discussie enkel grappen over het wel of niet aan de start komen.
Fearlien schreef:Let it go, let it gooo..![]()
Het is al gezegd door Heike. Sommige delen van het forum zijn informatief en op sommige onderdelen mag je grappen maken, zoals het Kippenhok of in Huiskamertopics. Dus als je er zo over in zit dat je 'geen humor mag hebben', maak lekker daar een topic en dan mag het wel!
Heike schreef:Ik vond het ook heel vermakelijk hoor, daar niet van. Was toevallig meelezer..Maar misschien leest iemand dit nieuwsbericht en wil daar wel serieus en inhoudelijk op reageren. Dan is daar geen ruimte voor. En daar is een nieuwsbericht natuurlijk wel voor bedoeld. De mods moeten natuurlijk wel één lijn trekken en een beleid maken voor dit forumonderdeel.
Maar misschien had een mod dit topic beter kunnen splitsen zodat er gewoon doorgegaan kon worden met licht vermaak. Want daar is in mijn ogen helemaal niets mis mee.
Xip schreef:Ben ik nou de enige die de naam van de TS grappig vind in deze context?
Crypto schreef:kan het bokt nieuws team niet gewoon pas n vn artikel plaatsen als t (arme) dier echt is gestart ?
scheelt n hoop
Heike schreef:Om dan weer on topic te gaan. De mods zijn er niet om het leven van de gebruikers zo zuur mogelijk te maken. Maar juist om het op bokt zo aangenaam mogelijk te maken. Ze doen de dingen niet 'zomaar' en ze zijn echt voor rede vatbaar. Als je iets niet begrijpt dan kun je gewoon een tem sturen met daarin de vraag waarom ze iets hebben gedaan. Je zult merken dat het net gewone mensen zijn en dat je echt gewoon in gesprek met ze kunt gaan.
Ik ben trouwens geen mod. Dus bij mij moet je niet zijn. Ik zal je alleen doorverwijzen naar een mod....
Lianne schreef:Heike schreef:De mods moeten natuurlijk wel één lijn trekken en een beleid maken voor dit forumonderdeel.
En dat gebeurt juist niet.
Citaat:Ben niet van mening dat dit soort dingen altijd via pb's of Temmetje gedaan hoeven te worden.
Beetje meer transperantie kan geen kwaad