Totilastopics: verboden om te lachen!!!!!!!!!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

easygoing

Totilastopics: verboden om te lachen!!!!!!!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-06-15 23:44

Verbazingwekkend vind ik altijd weer het niet doeltreffend ingrijpen van het modteam.
Topics waarin echt flink tekeer gegaan word en waar mensen en hun paard zo goed als bij naam genoemd worden en zwart gemaakt worden laten ze gaan en na verzoek om het te verwijderen omdat dat bewuste topic vol onwaarheden stond kon niet gehonoreerd worden maar een topic waar men wat flauwe opmerkingen maakt word op slot gegooid. Het gaat hier om het laatste Totilastopic, men mag geen grappen maken want op bokt mag men geen humor bezitten. Laten we nou eerlijk zijn het hele Totilas gebeuren is toch ook lachwekkend aan het worden!

Beetje jammer weer!!!!

Heike
Mede-oprichtster

Re: Totilastopics: verboden om te lachen!!!!!!!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-15 23:51

Maak een Totilas-topic aan in het kippenhok of in de huiskamer. Daar mag je gerust flauwe opmerkingen maken. In een voorpagina topic is het gewoon niet de juiste plek.

Er is altijd een juiste plek en tijd om grappen te maken. In het echte leven en ook op Bokt.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-15 23:52

was het niet eerder gesloten omdat er al een totilas discussie was en dit niet weer herhaalt moest worden?

easygoing

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-06-15 23:56

Heike schreef:
Maak een Totilas-topic aan in het kippenhok of in de huiskamer. Daar mag je gerust flauwe opmerkingen maken. In een voorpagina topic is het gewoon niet de juiste plek.

Er is altijd een juiste plek en tijd om grappen te maken. In het echte leven en ook op Bokt.

En waarom niet? Kom op het topic liep in zn geheel niet uit de hand, mensen waren er alleen wat lacherig om nou poeh poeh big deal. In mijn leven is er altijd en overal tijd voor grappen, ik heb daar geen speciaal hokje voor. Snap werkelijk waar niet waarom de modjes nou een probleem kunnen hebben met het feit dat iedereen het in dat topic wat lol hadden.

easygoing

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-06-15 23:57

Lianne schreef:
was het niet eerder gesloten omdat er al een totilas discussie was en dit niet weer herhaalt moest worden?

Nee was geen enkele discussie enkel grappen over het wel of niet aan de start komen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-15 23:57

en in topics van die vent die sex met een paard wilde hebben maar zijn been kapot is getrapt mag het dan allemaal weer wel :S vind het een beetje apart inderdaad.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-15 23:57

easygoing schreef:
Lianne schreef:

Nee was geen enkele discussie enkel grappen over het wel of niet aan de start komen.

Ah okay ;) tjha vind dat dat moet kunnen ookal is het zogezegd voorpagina nieuws.

Merell123

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-15 23:58

Joh, maak je niet zo druk..

easygoing

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-06-15 23:58

Inderdaad Lianne

Fearlien

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-15 00:00

Let it go, let it gooo.. :)ddd

Het is al gezegd door Heike. Sommige delen van het forum zijn informatief en op sommige onderdelen mag je grappen maken, zoals het Kippenhok of in Huiskamertopics. Dus als je er zo over in zit dat je 'geen humor mag hebben', maak lekker daar een topic en dan mag het wel! +:)+

easygoing

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-06-15 00:00

Merell123 schreef:
Joh, maak je niet zo druk..

Wie zegt dat ik me druk maak?

Gelukkig mag een ieder in onze samenleving zijn mening geven en dat is heel wat anders dan je ergens 'druk' om maken.

Heike
Mede-oprichtster

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-15 00:01

Ik vond het ook heel vermakelijk hoor, daar niet van. Was toevallig meelezer..Maar misschien leest iemand dit nieuwsbericht en wil daar wel serieus en inhoudelijk op reageren. Dan is daar geen ruimte voor. En daar is een nieuwsbericht natuurlijk wel voor bedoeld. De mods moeten natuurlijk wel één lijn trekken en een beleid maken voor dit forumonderdeel.

Maar misschien had een mod dit topic beter kunnen splitsen zodat er gewoon doorgegaan kon worden met licht vermaak. Want daar is in mijn ogen helemaal niets mis mee.

easygoing

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-06-15 00:02

Fearlien schreef:
Let it go, let it gooo.. :)ddd

Het is al gezegd door Heike. Sommige delen van het forum zijn informatief en op sommige onderdelen mag je grappen maken, zoals het Kippenhok of in Huiskamertopics. Dus als je er zo over in zit dat je 'geen humor mag hebben', maak lekker daar een topic en dan mag het wel! +:)+

Ach het gaat me niet eens zozeer om dit topic ansich het gaat me over de twee maten cultuur hier op bokt.

easygoing

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-06-15 00:03

Heike schreef:
Ik vond het ook heel vermakelijk hoor, daar niet van. Was toevallig meelezer..Maar misschien leest iemand dit nieuwsbericht en wil daar wel serieus en inhoudelijk op reageren. Dan is daar geen ruimte voor. En daar is een nieuwsbericht natuurlijk wel voor bedoeld. De mods moeten natuurlijk wel één lijn trekken en een beleid maken voor dit forumonderdeel.

Maar misschien had een mod dit topic beter kunnen splitsen zodat er gewoon doorgegaan kon worden met licht vermaak. Want daar is in mijn ogen helemaal niets mis mee.

Ik ben absoluut voor een lijn maar die lijn heeft op bokt vaak nogal eens wat vertakkingen helaas.
Overigens denk ik dat er zeker wel ruimte was voor een serieus en inhoudelijke reactie, waarom niet?
Luchtig en serieus kunnen wat mij betreft prima hand in hand gaan.
Laatst bijgewerkt door easygoing op 17-06-15 00:05, in het totaal 1 keer bewerkt

Xip

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-15 00:04

Ben ik nou de enige die de naam van de TS grappig vind in deze context? :+

Fearlien

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-15 00:05

Xip schreef:

_/-\o_
nee dus

easygoing

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-06-15 00:06

Xip schreef:

Onder het motto "beter goed gestolen dan slecht bedacht"? :')

Overigens ben ik dan weer wel benieuwd of de twee reacties hierboven ook verwijderd gaan worden omdat ze offtopic zijn. Niet dat ze van mij weg hoeven hoor maar mooie test om te kijken hoe de boktregels nageleefd worden. Modjes kom er maar in.
Laatst bijgewerkt door easygoing op 17-06-15 00:08, in het totaal 1 keer bewerkt

Heike
Mede-oprichtster

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-15 00:07

Hey ~~}> das off topic...

easygoing

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-06-15 00:09

Heike schreef:
Hey ~~}> das off topic...

Hahahaaa had mn laatste post hier ook al over aangepast.
*wacht in spanning af*

MaraYvette

Re: Totilastopics: verboden om te lachen!!!!!!!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-15 00:13

kan het bokt nieuws team niet gewoon pas n vn artikel plaatsen als t (arme) dier echt is gestart ? :)

scheelt n hoop :)

Heike
Mede-oprichtster

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-15 00:14

Om dan weer on topic te gaan. De mods zijn er niet om het leven van de gebruikers zo zuur mogelijk te maken. Maar juist om het op bokt zo aangenaam mogelijk te maken. Ze doen de dingen niet 'zomaar' en ze zijn echt voor rede vatbaar. Als je iets niet begrijpt dan kun je gewoon een tem sturen met daarin de vraag waarom ze iets hebben gedaan. Je zult merken dat het net gewone mensen zijn en dat je echt gewoon in gesprek met ze kunt gaan.

Ik ben trouwens geen mod. Dus bij mij moet je niet zijn. Ik zal je alleen doorverwijzen naar een mod....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-15 00:15

Heike schreef:
De mods moeten natuurlijk wel één lijn trekken en een beleid maken voor dit forumonderdeel.

En dat gebeurt juist niet. -O-

Heike
Mede-oprichtster

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-15 00:18

Crypto schreef:
kan het bokt nieuws team niet gewoon pas n vn artikel plaatsen als t (arme) dier echt is gestart ? :)

scheelt n hoop :)

Tja, wanneer iets in het nieuws komt. Dus als iets op verschillende nieuwspagina's komt dan zul je dat waarschijnlijk ook zien op Bokt. Nieuws is nieuws. Want anders kun je bij veel dingen af vragen wanneer iets nu wel of niet iets nieuws is. Plaats je iets niet dan zullen er waarschijnlijk mensen zijn die zich afvragen waarom het niet op Bokt staat en wel ergens anders.

Ik lees regelmatig de Telegraaf. En dus vraag ik me heel regelmatig af of dit nu echt in de 'krant' moet. Dus wanneer je iets wel of niet moet plaatsen is lastig. Maar goed. Ik zit dus ook niet in de nieuwsredactie dus weet niet wat de afweging is.

easygoing

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-06-15 00:20

Heike schreef:
Om dan weer on topic te gaan. De mods zijn er niet om het leven van de gebruikers zo zuur mogelijk te maken. Maar juist om het op bokt zo aangenaam mogelijk te maken. Ze doen de dingen niet 'zomaar' en ze zijn echt voor rede vatbaar. Als je iets niet begrijpt dan kun je gewoon een tem sturen met daarin de vraag waarom ze iets hebben gedaan. Je zult merken dat het net gewone mensen zijn en dat je echt gewoon in gesprek met ze kunt gaan.

Ik ben trouwens geen mod. Dus bij mij moet je niet zijn. Ik zal je alleen doorverwijzen naar een mod....

Ben niet van mening dat dit soort dingen altijd via pb's of Temmetje gedaan hoeven te worden.
Beetje meer transperantie kan geen kwaad.

Heike
Mede-oprichtster

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-15 00:27

Lianne schreef:
Heike schreef:
De mods moeten natuurlijk wel één lijn trekken en een beleid maken voor dit forumonderdeel.

En dat gebeurt juist niet. -O-

Mijn persoonlijke mening....ik zet er dit bewust bij omdat ik natuurlijk mede oprichter ben en mensen anders meteen denken dat ik namens Bokt spreek. Ik vind dat dit heel aardig wordt gedaan. ik denk dat je doelt op het topic 'Man breekt been.....' Daarin gaat het ook off-topic. Maar is wel een serieuze discussie die met het onderwerp te maken heeft.

Citaat:
Ben niet van mening dat dit soort dingen altijd via pb's of Temmetje gedaan hoeven te worden.
Beetje meer transperantie kan geen kwaad

Ook hier is de juiste plaats belangrijk. Forumzaken. Midden in het topic is niet de goede plek. En dat wordt ook vaak gedaan. Ik vind dat er idd altijd over gesproken moet kunnen worden. Alleen maar schoppen tegen het beleid is in mijn ogen zinloos en niet constructief. Niet dat jij dat nu doet. Maar dat zie ik soms als er reacties zijn verwijderd oid. Dan gaat men daar nog lekker even op door in een topic.