Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Lau schreef:Het is maar waar je last van hebt..... Ik lees nooit de boktnaam. En tja ik stoor mij er niet aan vind het wel gezellig zo.
secricible schreef:Lau schreef:Het is maar waar je last van hebt..... Ik lees nooit de boktnaam. En tja ik stoor mij er niet aan vind het wel gezellig zo.
En ik dus wel... En andere dus blijkbaar ook.
Sorry, ik wist dat ze gingen komen dit soort posts, maar moet er toch op reageren.
Er is aangegeven dat het 2 weken duurt, prima. Kwestie van 2 weken accepteren dat sommige topics bijlezen lastiger is.
Maar na (ruim!) 2 weken is het dan toch niet heel gek om er naar te gaan vragen als je er last van hebt?
Lau schreef:secricible schreef:En ik dus wel... En andere dus blijkbaar ook.
Sorry, ik wist dat ze gingen komen dit soort posts, maar moet er toch op reageren.
Er is aangegeven dat het 2 weken duurt, prima. Kwestie van 2 weken accepteren dat sommige topics bijlezen lastiger is.
Maar na (ruim!) 2 weken is het dan toch niet heel gek om er naar te gaan vragen als je er last van hebt?
2 weken "accepteren" kom op zeg..
het zijn maar kleurtjes... Er zijn ergere dingen in de wereld joh. Pb Bart ofz als je er echt last van hebt. Maar ga geen onnodig topic aanmaken.