Heb al gekeken bij geïnstalleerde dingen, maar staat niks tussen.
Hier vb

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Emmaa_ schreef:Ik heb eerst mijn Adblock altijd uit gehad op Bokt, maar kreeg inderdaad na een tijdje allerlei van dit soort berichten. Echt overdadig veel, was bijna niet meer te doen. Elke klik opende er wel een nieuw scherm met reclame.. Heb toen besloten om mn Adblock weer aan te zetten (sorry) en sindsdien is het weg. banketstaaf voor de inkomsten maar kon echt niet anders..
Tazzey schreef:Emmaa_ schreef:Ik heb eerst mijn Adblock altijd uit gehad op Bokt, maar kreeg inderdaad na een tijdje allerlei van dit soort berichten. Echt overdadig veel, was bijna niet meer te doen. Elke klik opende er wel een nieuw scherm met reclame.. Heb toen besloten om mn Adblock weer aan te zetten (sorry) en sindsdien is het weg. banketstaaf voor de inkomsten maar kon echt niet anders..
Dat is ook mijn ervaring. Ik heb laatst nog geprobeerd zonder Adblock maar het was meteen weer raakt. Virusscanner over de zeik, dus Adblock weer aan. Overigens is Bokt de enige pagina waar ik dit probleem heb.
Nessavende schreef:Maar het is dan ergens wel weer gek dat het maar bij een paar mensen is en niet bij iedereen? Bij mij werkt het verder gewoon prima en afgezien een banner onderaan de pagina heb ik nergens last van... Zowel bij Firefox als Google Chrome... Is er niet iets binnengekomen via mail bij jou? (je hoort wel eens van die verhalen zoals trojan horses etc)
Citaat:Nee want ik verwijder onzin dingen op de mail gelijk en denk niet dat mijn werk en sportschool en dietist dit soort dingen gaan sturen?
DShots schreef:Nessavende schreef:Maar het is dan ergens wel weer gek dat het maar bij een paar mensen is en niet bij iedereen? Bij mij werkt het verder gewoon prima en afgezien een banner onderaan de pagina heb ik nergens last van... Zowel bij Firefox als Google Chrome... Is er niet iets binnengekomen via mail bij jou? (je hoort wel eens van die verhalen zoals trojan horses etc)
Nee want ik verwijder onzin dingen op de mail gelijk en denk niet dat mijn werk en sportschool en dietist dit soort dingen gaan sturen?