Aloha, De zoekfunctie doet het niet. Gebruikersnamen kan hij vinden maar kernwoorden pakt hij niet. Ik heb windows 8 en mijn browser is Chrome.
Ik kwam er net ook achter. Windows 7 en IE11. Vervelend als je er zo vaak gebruik van maakt als ik doe...
Ik ging al bijna drastische maatregelen nemen. Gelukkig ligt het niet aan dat ding van mij. Ik gebruik Windows 8.0 en Firefox.
*probeerde dit topic op te zoeken met de zoekfunctie, ohja oliebol hij doet het niet*Bij mij doet er helemaal niks? Met alles wat ik intyp krijg ik geen resultaten gevonden..
En ik dus denken dat ik een uniek item had opgezocht. Maar de zoekfunctie belazerd me gewoon, de schavuit.
hier al sinds gisteravond niet dacht dat ik ook iets heel raars (volgens de zokemachine) had opgezocht maar niet dus :
Hij doet het inderdaad niet als hij zelfs het woord 'paard' niet kan vinden. Jammer, gebruik hem zo vaak.
Yezzi schreef:Hij doet het inderdaad niet als hij zelfs het woord 'paard' niet kan vinden. Jammer, gebruik hem zo vaak.Dat dacht ik dus ook