= mannetje & vrouwtjeIn het kader van de LGBT-acceptatie misschien een idee om ook een smiley te ontwikkelen waarbij 2 hoedjes en 2 sluiertjes elkaar "verliefd" aankijken? Of ben ik dan een ontzettende zeikerd?
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
= mannetje & vrouwtje
ik ben een beelddenker en dat beeld stond direct op mijn netvlies.
ik weet niet of dat ook de achterliggende gedachte is achter deze smiley, maar misschien is hij ook zo te gebruiken?
Telpeva schreef:Kan toch prima?
http://d28mt5n9lkji5m.cloudfront.net/i/YLDsnHtlyK.jpg
Maar zonder dollen, ik vind het een mooie gedachte ts

ook niet, om dezelfde reden die je noemt namelijk dat die maar voor een kleine groep gebruikt zal worden. Veel users op Bokt zijn niet oud genoeg om te trouwen, willen niet trouwen, hebben geen vriend(in), willen niet trouwen maar samenwonen, en mensen die al getrouwd zijn zullen de smiley (vermoed ik) ook niet vaak gebruiken. Hij is imo leuk voor de mensen die net verloofd of getrouwd zijn en nog op een roze wolk leven en ik vermoed dat dat ook een zeer kleine groep is.
voldoende, en
vind ik overbodig. Als er serieus vraag is naar een trouwerij smiley, en ook eentje voor holebi etc. dan zou de smiley op zich ook neutraler kunnen, bijvoorbeeld een icoontje van een autootje met van die blikjes erachter oid. Shirley schreef:Lesbisch, gay, bi en transgender...
Maar er zijn nog tig varianten op