zomaar slotje op topic.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

little_birdy

zomaar slotje op topic.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-02-15 23:06

Ik vind het een beetje apart dat tegenwoordig zomaar slotjes op topics worden gezet zonder dat het topic uit de hand loopt.en zonder reden ?
en zelfs Door een mod die er helemaal niet thuishoort.
het gaat om een tijdelijk slotje . per Pb word je gewoon genegeerd.
en slotje staat er al een halve dag zonder reden op ? iets met als het topic de mod niet aanstaat mag er maar zomaar zonder reden en Pb een slotje op? lijkt me nou niethhelemaal de bedoeling. ...

Sorry voor de enorme hoeveelheid spelfouten en niet kloppende zinnen. ik krijg het niet voor elkaar normaal iets eer te zetten via telefoon ivm de half werkende autocorrect

Erin

Re: zomaar slotje op topic.

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-15 23:08

Hahahahahahahahaha _O- _O- _O- _O-

Dit hoort toch ook bij de grap hè?

Weggebokt

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-15 23:09

Valt mij ook op! Kwam ook al een topic tegen die te veel foto's had. Eerder werden die gewoon in een link gezet toch? Die was iig op slot..

Edit: dit topic [JITP] M'n knappe pony's
Laatst bijgewerkt door Weggebokt op 22-02-15 23:11, in het totaal 1 keer bewerkt

Loeky01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-15 23:11

Of dat als je temt voor een slotje omdat het niet aan de voorwaarden voldoet van het onderdeel, krijg je een reactie dat er geen reden is voor een slotje :+. Ik begrijp natuurlijk dat er niet zomaar een slotje geplaatst wordt, maar ik zie wel de laatste tijd vaker uitersten. Vind ik best jammer.

little_birdy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-02-15 23:11

nou de spelfouten doe ik niet expres. maar het gaat inderdaad om mijn topic ja.

bokt is al altijd ze serieus .
Dus waarom mag eer niet een geintje gemaakt worden ?
Omdat 1 iemand het niet aanstaat ? ik bedoel er worden geen dieren mishandeld ofzo?

LiannePuthzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-15 23:13

little_birdy schreef:
nou de spelfouten doe ik niet expres. maar het gaat inderdaad om mijn topic ja.

bokt is al altijd ze serieus .
Dus waarom mag eer niet een geintje gemaakt worden ?
Omdat 1 iemand het niet aanstaat ? ik bedoel er worden geen dieren mishandeld ofzo?

omdat sommige mensen gewoon geen humor hebben, ik vond dat topic van jou best grappig

little_birdy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-02-15 23:15

dat bedoel ik lianne.
Dus mijn vraag waarom word zoiets op slot gegooid. laat bokt nou ook gewoon eens lachen om iets. moet kunnen.

of ziet bokt teveel vergelijkingen met mij en de pony pletter ?

Loeky01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-15 23:16

Maar jouw topic staat toch pas sinds vanmiddag op slot? Of ben ik even in de war?

Ik ben het wel met je eens dat er imo soms onterecht wel/geen slotje wordt geplaatst.

Eunomia

Ik heb zojuist het topic even opgezocht en zie ook geen reden voor een slotje.. :? Moet Bokt dan altijd maar serieus zijn?

Anoniem

Vind het ook erg raar. Zou me niks verbazen als er op dit topic ook een slotje komt, als ik eerlijk ben.

jessdaniels

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-15 23:17

SindyKaya schreef:
Valt mij ook op! Kwam ook al een topic tegen die te veel foto's had. Eerder werden die gewoon in een link gezet toch? Die was iig op slot..

Tss het zijn ook maar 2 fotos "te veel"..

little_birdy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-02-15 23:17

Klopt jikke .
ik heb direct de mod een pb gestuurd met een nette vraag waarom.
mod reageert niet en topic is nog steeds onterecht op slot

Solmyrkvi

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-15 23:18

:') Die serieuze reacties in je topic.

Een grapje moet kunnen vind ik!

friendly

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-15 23:19

De humor van dat topic ontgaat mij even maar ieder zijn eigen humor. Als de meesten het grappig vinden, priiima. Negeren doen de modjes hopelijk niet expres. Ze hebben ook een leven buiten bokt dus wellicht zijn ze even te druk met reageren. En zag dat het een slotje voor overleg was, geen idee of ze met het hele modteam moeten overleggen maar dan kan het ook wel even duren. Heb maar even geduld, ze geven je vast een reactie.

LiannePuthzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-15 23:19

jessdaniels schreef:
SindyKaya schreef:

Tss het zijn ook maar 2 fotos "te veel"..

schijnbaar had de mod geen zin om moeite te doen op de foto's in een linkje te plaatsen

mrja, sommige mensen vinden nou eenmaal dat t ten stengste verboden is om in de paardenwereld grapjes te maken, omdat paarden levende dieren zijn mag je daarom alleen super serieus doen :j

little_birdy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-02-15 23:20

nou dat slot hier hoop ik toch niet.
Ik zou het fijn vinden dat er een mod of de desbetreffende mod even een eerlijke en duidelijke reden komt geven voor het tijdelijke slot.

little_birdy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-02-15 23:22

friendly schreef:
De humor van dat topic ontgaat mij even maar ieder zijn eigen humor. Als de meesten het grappig vinden, priiima. Negeren doen de modjes hopelijk niet expres. Ze hebben ook een leven buiten bokt dus wellicht zijn ze even te druk met reageren. En zag dat het een slotje voor overleg was, geen idee of ze met het hele modteam moeten overleggen maar dan kan het ook wel even duren. Heb maar even geduld, ze geven je vast een reactie.

klopt kan even duren begrijp ik geen probleem. alleen erg jammer dat ik binnen de minuut terwijl de mod online was pb heb gedaan. Maar goed ik hoop op een eerlijke reactie straks hier en dat het slotje ongedaan word.

friendly

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-15 23:23

little_birdy schreef:
friendly schreef:

klopt kan even duren begrijp ik geen probleem. alleen erg jammer dat ik binnen de minuut terwijl de mod online was pb heb gedaan. Maar goed ik hoop op een eerlijke reactie straks hier en dat het slotje ongedaan word.

Dan snap ik het wel. Binnen een minuut moet iedereen nog met elkaar overleggen en kunnen ze je nog niks vertellen. Dat komt nog wel.

Loeky01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-15 23:23

little_birdy schreef:
Klopt jikke .
ik heb direct de mod een pb gestuurd met een nette vraag waarom.
mod reageert niet en topic is nog steeds onterecht op slot

Oh ik las anderhalve dag maar je hebt halve getypt. Iets te snel gelezen!

Selina

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-15 23:24

Ik vind het terecht dat hij op slot is. Wat wil je nou met dat topic bereiken? Beetje mensen opfokken? Als iedereen maar onzin-topics mag gaan maken dan wordt het een rotzooi.

Topic die SindyKaya postte, vind ik wel apart dat hij dicht is. Ik zie inderdaad ook alltijd als edit 'foto's in link gezet.'

BeeMed

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-15 23:40

Verwijderd
Laatst bijgewerkt door BeeMed op 22-02-15 23:41, in het totaal 1 keer bewerkt

Ariannee

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-15 23:40

Slina schreef:
Ik vind het terecht dat hij op slot is. Wat wil je nou met dat topic bereiken? Beetje mensen opfokken? Als iedereen maar onzin-topics mag gaan maken dan wordt het een rotzooi. '

Ben ik helemaal met Slina eens

CastaMickey

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-15 23:43

Dit topic zat net ook op slot.
Je had evt in kleine lettertjes kunnen zetten dat het een grap was, ik nam je eerst ook serieus maar ik vond het leuk haha

Biebz

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-15 23:44

Heb even je topic terug gelezen. Daar vind ik het idd terecht dat hij op slot is gegaan :j
Dit komt over als een penny/rel topic wat uit de hand gaat lopen. Snap dat ze hem uit voorzorg op slot gooien.
Misschien hier de volgende keer even over nadenken, of anders in het kippenhok zetten ;) (dan komt het al minder serieus over)

Verder valt het mij wel op dat de modjes de laatste tij idd bij te veel foto's hem op slot doen i.p.v. foto's in linkjes te zetten. Dit is wel jammer.

ruitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-15 23:49

Misschien dat mensen dan eens gaan leren om gewoon een max aantal foto's te plaatsen, hoevaak moeten modjes nu foto-topics aanpassen. Kom op hoor, ze hebben wel wat beters te doen :o .

Wat betreft het topic van de TS, verplaats het lekker naar Kippenhok of YRT, iedereen blij :)