Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
little_birdy schreef:nou de spelfouten doe ik niet expres. maar het gaat inderdaad om mijn topic ja.
bokt is al altijd ze serieus .
Dus waarom mag eer niet een geintje gemaakt worden ?
Omdat 1 iemand het niet aanstaat ? ik bedoel er worden geen dieren mishandeld ofzo?
SindyKaya schreef:Valt mij ook op! Kwam ook al een topic tegen die te veel foto's had. Eerder werden die gewoon in een link gezet toch? Die was iig op slot..
Edit: dit topic [JITP] M'n knappe pony's
jessdaniels schreef:SindyKaya schreef:Valt mij ook op! Kwam ook al een topic tegen die te veel foto's had. Eerder werden die gewoon in een link gezet toch? Die was iig op slot..
Edit: dit topic [JITP] M'n knappe pony's
Tss het zijn ook maar 2 fotos "te veel"..
friendly schreef:De humor van dat topic ontgaat mij even maar ieder zijn eigen humor. Als de meesten het grappig vinden, priiima. Negeren doen de modjes hopelijk niet expres. Ze hebben ook een leven buiten bokt dus wellicht zijn ze even te druk met reageren. En zag dat het een slotje voor overleg was, geen idee of ze met het hele modteam moeten overleggen maar dan kan het ook wel even duren. Heb maar even geduld, ze geven je vast een reactie.
little_birdy schreef:friendly schreef:De humor van dat topic ontgaat mij even maar ieder zijn eigen humor. Als de meesten het grappig vinden, priiima. Negeren doen de modjes hopelijk niet expres. Ze hebben ook een leven buiten bokt dus wellicht zijn ze even te druk met reageren. En zag dat het een slotje voor overleg was, geen idee of ze met het hele modteam moeten overleggen maar dan kan het ook wel even duren. Heb maar even geduld, ze geven je vast een reactie.
klopt kan even duren begrijp ik geen probleem. alleen erg jammer dat ik binnen de minuut terwijl de mod online was pb heb gedaan. Maar goed ik hoop op een eerlijke reactie straks hier en dat het slotje ongedaan word.