Finnie schreef:Als ik op de link klik, wordt de foto geopend en de pagina lijkt te verversen. Dit heeft tot gevolg dat ik in een reply verder naar boven terecht kom, dan waar de foto staat. Wat mij wel opviel, was dat alle overige, eventueel aanwezige foto's in datzelfde reply ook worden geopend.
Ah, dat helpt al een stuk, bedankt voor de heldere beschrijving
Wat jij beschrijft is het gedrag dat normaal alleen op mobieltjes voor zou moeten komen: dat afbeeldingen niet meteen geopend worden, om dataverkeer te sparen. Als je dan op een van de afbeeldingslinkjes klikt worden alle afbeeldingen geopend. Alleen blijkbaar schuift daarbij de pagina wat op. Dat kan op zich gebeuren, omdat de foto's een andere hoogte hebben dan het linkje, waardoor de pagina dus een andere hoogte krijgt.
Wat we morgen zeker uit moeten zoeken is waarom onze server denkt dat jouw chrome een mobieltje is. Blijkbaar is er iets veranderd in chrome. Ik denk dat ik wel ongeveer weet waar we dat moeten zoeken.
Daarnaast het probleem met het opschuiven van de pagina. We zullen eens bedenken hoe dat opgelost kan worden, maar dat is wat lastiger. Maar als het eerste opgelost is zou jij gewoon weer de afbeeldingen moeten zien, en dan heb je daar verder geen last meer van