Staat idd weer uit op de site waar jullie nu naar kijken Maar iets heel nieuws is het niet, zien wie online is kan nu ook al onderaan het forum. Een enorme innovatie is het niet
Zo kunnen mensen je nog beter stalken. Heb die functie bij whatsapp ook uitgezet. Blegh
miss_lizje
Geplaatst: 23-01-15 17:50
Zag het ook. Vond t maar een lelijk groot gedrocht en storend in beeld. Mochten jullie dit toch willen hoop ik voor dat jullie een rode of groene stip kijken.
BartVB
Eigenaar
Geplaatst: 23-01-15 17:53
Overigens is het op de normale site een stuk subtieler dan op m.bokt.nl
Offline wordt niet weergegeven. Stalken zal er niet meer/minder door worden, deze informatie staat nu ook al in je profiel, op de forumindex, onderaan het forum en onder ieder topic. En is uit te zetten in je profiel dus
Daenerys
Geplaatst: 23-01-15 17:56
vencedor schreef:
Zo kunnen mensen je nog beter stalken. Heb die functie bij whatsapp ook uitgezet. Blegh
Haha ja precies! Ik heb het op WhatsApp ook uitgezet, zo irritant. Nu is het met die blauwe vonkjes nog vervelender voor ongeduldige appers.
_l_amanda_l_
Geplaatst: 23-01-15 17:57
Hebben het op een ander forum wel en daar valt het niet (meer) op, ben er zó aan gewend, dat ik het hier altijd "mis"
Voordeel op Bokt is dat we niet precies kunnen weten of je nog online bent. Als je de site sluit dan staat er nog (uit m'n hoofd) 10 of 15 minuten dat je online bent. Een groen bolletje achter een naam is dus geen garantie dat die persoon ook nog echt op de site zit maar het geeft wel een idee.
Ik vind het zelf eigenlijk vooral gezellig Je ziet wat beter dat je niet alleen op de site of in een topic zit.
Maar is een experimentje, nog niet zeker dat we dit ook echt gaan weergeven.
Ik vind het ook een leuk idee Vind er niks stalkerig aan. Als je bv in een HK topic meteen ziet dat mensen online zijn, weet je dat je lekker door kan kletsen