sinds een paar dagen heb ik een probleem met bokt. Als ik inlog op mijn computer word ik direct automatisch weer uitgelogd. Dit gebeurd telkens als ik naar een andere pagina ga op bokt zelf. Ik kan dus ook geen berichten plaatsen enzo. Dit bericht typ ik ook via mijn telefoon omdat mijn computer er weer uitgegooid werd en m'n bericht dus ook verwijdert was.
Hebben meer bokkers dit probleem/is het al bekend?
Ik gebruik al jaren Google Chrome en sinds gisteren heb ik pas dat ik eruit gegooid word. Nu ben ik via mijn telefoon op bokt, ook op Google Chrome en er is niets aan de hand.
Ik heb het alleen met safari. Met google chrome op mijn laptop gaat het goed. Dus ik denk niet dat het aan de browser ligt? Ik had het gisteren even, ervoor was het al een tijdje geleden dat ik het had voorgehad
Ja die gebruik ik, heb het trouwens alleen nog maar op mijn mobiel gehad, ik gebruik op mobiel Safari
Sunneva
Geplaatst: 05-01-15 16:23
Klein ander dingetje dat hier op aansluit. Mijn automatisch inloggen op m'n telefoon doet het niet. Pc en iPad etc wel gewoon. Weet iemand dit op te lossen?
Mellow
Geplaatst: 06-01-15 00:36
Ik kan helemaal niet meer inloggen, heb ook al die link gebruikt. Word er meteen weer uit gegooid.
* edit, blijkbaar ben ik wel ingelogd. Heb alleen wel het scherm zoals het is als je uitgelogd bent. Kan niet naar eigen berichten en niet in mijn inbox enz.
cam
Geplaatst: 10-03-15 10:18
Ik heb ook al een paar weken dat ik elke keer als ik bokt open dat ik opnieuw moet inloggen ondanks dat ik aanvink dat ik automatisch in wil loggen. Weet iemand al wat de oplossing is. Snap niet goed hoe dit is ontstaan.
Zou niet moeten... Maar heel dit probleem zou er eigenlijk niet moeten zijn. Vooral lastig te achterhalen waar dit nou mis gaat omdat het in 99% van de gevallen gewoon werkt.
Ja graag , het is niet constant, maar m'n automatisch inloggen gaat er steeds uit, vandaag al paar keer moeten inloggen en ik doe m steeds weer op automatisch inloggen. Dat komt blijkbaar niet door
cam
Geplaatst: 10-03-15 11:46
Hier het zelfde. Zelfs al ik terug blader is na een korte tijd mijn inlog weer verdwenen.