Hoi ! Heb sinds gister zo'n grote reclame boven in het beeldZowel als op computer en mobielHeeft iemand daar nog meer last van ??
Dan is er nu toch weer iets aan de hand. Het was me vanmiddag niet opgevallen, maar nu wel.Ook de reclame onder de OP gaat over het eerste deel van de eerste reactie heen. Heel irriIs trouwens alleen als ik niet ingelogd ben
Zouden jullie een screenshot kunnen plaatsen? En is dit met de telefoon of met de laptop? Ik heb namelijk zelf nergens meer last van.
Ik heb alleen een grote advertentie onder uitgelicht etc, op de plek waar die gewoon hoort dus volgens mij!
Niet ingelogd een topic bekijken gaat trouwens nog niet helemaal lekker..Loopt dwars door de eerste reactie heen, en dat is bij elk topic zo die ik tot nu toe gezien heb.
Kunnen jullie even kijken wat hier:http://supportdetails.com/Genoemd wordt als 'Browser Size'? Merci!Ook een aantal dingen aangepast, is het nu beter?
Browser size is bij mij 980x1612. Ik had net wel een reclamebalk bovenaan, maar niet meer over de tekst gelukkig. Thanks Bart!