Hahaha. Ik heb dat topic ook in mijn lijst,maar bij mij staat er geen paardrijbroek voor.Wat. . uhmm apart.
melissapupa schreef:misschien sorry ik bok mobiel met mijn telefoon in mijn rijbroek? Oke nu staat het overal.....
leeneliefje schreef:de rijbroek heeft een boodschap voor jeeee ' koop mijjjj 'Volgensmij is het geen rijbroek nu ik hem op het plaatje goed zie maar een gewone witte broek
leeneliefje schreef:de rijbroek heeft een boodschap voor jeeee ' koop mijjjj 'Ze wil zooooo graag een nieuwe rijbroek dat ze overal waar ze kijkt rijbroekjes ziet.
NatasjavE schreef:leeneliefje schreef:de rijbroek heeft een boodschap voor jeeee ' koop mijjjj 'Ze wil zooooo graag een nieuwe rijbroek dat ze overal waar ze kijkt rijbroekjes ziet.Nee ik heb er al 3
NatasjavE schreef:leeneliefje schreef:de rijbroek heeft een boodschap voor jeeee ' koop mijjjj 'Ze wil zooooo graag een nieuwe rijbroek dat ze overal waar ze kijkt rijbroekjes ziet.hahaha. dit is gewoon hele goede marketing !
leeneliefje schreef:NatasjavE schreef:Das toch niet genoeg???? ik vind dat je 12 rijbroeken mag hebben, max Oh,...zeker. 12 mag
Diertjec schreef:http://www.bokt.nl/markt/ad/301196/nette-rijbroek-mt-42Hier heb je je rijbroek *proest thee over tablet heen*
hij is groen/blauw ! het was de geest van de groen/blauwe rijbroek. Een witte schimmige verschijning van de werkelijkheid