Paard&Lifestyle zoekt jullie input!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Jessica

Paard&Lifestyle zoekt jullie input!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-10-14 15:04

Het volgende nummer van Paard&Lifestyle zal gaan over Bokt. :) De redactie wil jullie als gebruikers van Bokt betrekken bij de inhoud van het blad. Daarom doen zij de volgende oproep:

Citaat:
Het volgende online magazine van Paard&Lifestyle staat in het teken van Bokt en wat voor invloed Bokt heeft op de paardensport. Het gratis magazine komt uit op 12 december en op dit moment zijn we druk aan het brainstormen over de invulling van het magazine.

Graag zouden we daar jouw hulp bij kunnen gebruiken. In dit topic kun je in een reactie laten weten wat Bokt voor jou tot nu toe heeft betekend en welke activiteiten via Bokt volgens jou een invloed hebben gehad op de paardensport.

Daarnaast houden we aanstaande woensdag op twee tijdstippen een online panelgesprek om invulling te geven aan het magazine. De online panelgesprekken vinden plaats om 15.00 uur en om 19.00 uur via Google Hang Outs.

Vind jij het leuk om mee te denken over de inhoud van het magazine? Meld je dan aan bij Eva Metsers door een e-mail te sturen naar evametsers@hotmail.com. Vermeld daarbij op welk tijdstip je mee wilt doen. Wees er wel snel bij, want we hebben maar beperkt plaats. Het is overigens wel van belang dat je een Google-account hebt én het magazine kent en minimaal één editie hebt gezien. De laatste editie kun je hier bekijken: http://paardenlifestyle.com/wp-content/ ... index.html

We hopen op veel input van jullie! :)

Straww_

Re: Paard&Lifestyle zoekt jullie input!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-14 16:09

Hopelijk worden het leuke gesprekken! Voor meer informatie mogen jullie mij ook een PB of mail sturen, want ik ben ook degene bij wie jullie je kunnen aanmelden (Eva) :)

Amable

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-14 16:39

Straww_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-14 10:47

Amable schreef:
Ik heb vorig jaar dit topic geopend Amable @ [ITP] Mijn jubileum, 10 jaar bokt!

Bedankt voor je reactie! Ik ga kijken of we jouw topic kunnen gebruiken :) zou je geïnteresseerd zijn om mee te doen met een van de gesprekken morgen?

Amable

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-14 10:52

Ik heb helaas momenteel niet de tijd daarvoor, anders zou ik het wel leuk vinden

palousa_boy

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-14 10:54

Bokt heeft voor mij zeker wel wat betekend, niet zo zeer kwa paardensport maar heb er erg leuke vrienden en m'n vrouw leren kennen :)

Maureen95

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-14 10:58

Bokt betekend voor mij heel veel! Zo heb ik veel nieuwe vrienden. Een oneindige kennis aan paardeninfo en kan je altijd terecht voor leuke, interessante gesprekken met je medebokkers! Je kan hier zoveel leren van elkaar en lekker discussieren over onderwerpen :D

_KellyAV

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-14 11:11

Altijd als ik twijfel over iets zoek ik het op, op google. En eigenlijk altijd kom ik uit bij bokt, en kan ik de meningen van anderen lezen. Ook heb ik de beste vriendinnen die er zijn, en die heb ik bijna allemaal leren kennen door bokt! Met in het bijzonder mijn beste vriendin :) waar bokt toch wel niet goed voor is!

Ladybird
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-14 13:01

Voor mij betekend bokt ook heel veel! :D Door Bokt heb ik heel veel lieve mensen ontmoet en vriendinnen gekregen, meeting gedaan en samen leuke dingen gedaan. Door Bokt is mijn kennis in veel dingen vergroot! In medische dingen, in rijtechnische dingen, in verschillende soorten voer, en nog vele andere dingen. Ik vind het leuk om met anderen te discussieren maar ook gewoon gezellig met elkaar in een HK te kunnen beppen. Ja Bokt is een belangrijk onderdeel in mijn leven

Over de vraag wat Bokt voor invloed heeft weet ik eigenlijk niet. Ik denk wel dat Bokt en best groot aandeel heeft in bijvoorbeeld Horse Event. daar word hier altijd veel reclame gemaakt en er gaan altijd veel bokkers heen. Voor de rest zo ik het niet weten eigenlijk. Daar heb ik niet zoveel zicht op

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-14 18:50

Bokt is bokt , relletje hier een topic voor kaartenactie daar. Als het moet is het 1 voor allen en allen voor 1 , bokt heeft mijn ogen geopend waar de manege stopte ging bokt verder. Sommige dingen zoals vrijheidsdressuur kende ik voor bokt niet , zit im gezellige topics af en toe een meeting met wildvreemde mensen die van hetzelfde houden. Bokt sleurt je door de dag , je kan je ei kwijt en voel me vaak echt thuis. De 1 april actie tot een ziek databeest , het maakt bokt bokt. .

Vivat

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-14 18:58

Dankzij bokt heb ik mijn droomhuis gevonden :D

Meraki

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-14 19:02

Iets met een 1 april grap twee jaar terug :') en nu het aller liefste vriendje hebben <3

Hanne_SP

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-14 19:03

Dankzij bokt heb ik nieuwe paardenvriendinnen IRL! :)

Odysseus

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-14 19:06

Dankzij Bokt leeft mijn paard nog :D

Zonder Bokt hadden we nooit de oorzaak achter haar epileptische aanvallen gevonden en had ze ingeslapen moeten worden... Dankzij meedenkende Bokkers kwamen we op de diagnose PPID, waarvoor ze onder behandeling staat en daardoor nog een gelukkig, gezond en epilepsie-loos leven kan leiden :D

Sunnda

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-14 19:14

Ik had jaren geleden nooit geweten dat een paard niet 23/7 in de stal hoort te staan. :D

moyra

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-14 19:20

Ik ben Door bokt in contact gekomen met mensen die mij Door de zware strijd ,om pebbels haar gebroken been te overwinnen,hebben geholpen _/-\o_.
Die mensen hebben altijd achter mij gestaan en geholpen met oplossingen zoeken :j

Muzefee

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-14 19:22

Bokt heeft door de jaren heen geholpen met de ontwikkeling van mijn ondernemingen als fotograaf en hedendaags met mijn webwinkel.

Belangrijker is voor mij nog de enorm grote steun na het overlijden van mijn veulen Nevaeh Ddu. Zij werd dankzij de vele stemmende Bokkers 'Gouden Bokt merrieveulen 2012', daarom was de schok groot toen ze in april 2013 door een noodlottig ongeval ingeslapen moest worden. De enorme stroom aan reacties was overweldigend en staan me nog altijd bij. Bokt is voor mij door voornamelijk een heel grote steun geweest! :)

Chouchou

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-14 19:57

Leuk om daar over na te denken, wat bokt voor mij heeft betekend. Had er eigenlijk nooit zo bij stilgestaan, maar zonder bokt had ik nu niet mijn paard gehad. Ik kwam haar tegen op de Bokt Markt, andere advertenties waren er volgens mij niet. Daarvoor ben ik bokt toch wel het meest dankbaar, had haar niet willen missen!

Ook heb ik door bokt een vriendin gekregen waarmee ik nu ook vaak samen rijd, onze paarden staan namelijk best dicht bij elkaar, maar daar was ik zonder bokt niet achter gekomen. Je komt gewoon makkelijker en sneller in contact met anderen (uit jouw omgeving), dus het is zeker een erg leuke manier om nieuwe mensen te leren kennen! Ik word ook altijd blij van de topics waarin een Bokker spontaan vraagt of iemand zin heeft om wat leuks te gaan doen die dag, hele warme reacties komen daar altijd! <3

Bokt kan daarnaast ook een goede motivator zijn om meer met je paard bezig te zijn. Zo doe ik bijvoorbeeld mee aan de Endomondo Challenge: Bokkers Bokaal. Dit is een challenge tussen inmiddels al 110 Bokkers die via een app hun buitenritjes bijhouden en daarmee in een klassement komen. Omdat het natuurlijk best leuk is om in het klassement te stijgen en ritjes te kunnen delen met andere challengers, kan dit een goede motivatie zijn om meer te rijden!

Ten slotte is Bokt gewoon een super informatief forum waar altijd wel een antwoord op je vraag komt en je veel kan leren over bijvoorbeeld de verschillende disciplines die er zijn. Op de manege ging mijn kennis niet verder dan dat je dressuur kan rijden en kan springen, maar er is zo veel meer! Zo was endurance voor mij totaal onbekend voordat ik op Bokt kwam, en nu is het voor mij toch echt het leukste dat er is!

snoeppig

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-14 20:04

hamsterfan

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-14 20:05

Ik zit al jaren op bokt, maar had eigenlijk nog nooit iemand echt ontmoet. Toen ik in 2012 begon met fotograferen besloot ik me op te geven voor een fotomeeting. Doodeng vond ik het, want wat als die bokkers nou bijten? Ik ben er achter gekomen dat bokkers helemaal niet bijten en juist super aardig zijn :D Waar ik vroeger nogal verlegen was, ben ik nu dankzij bokt juist erg spontaan geworden. Ook is mijn kennis flink uitgebreid door alle leerzame en leuke topics. Het leuke aan bokt is dat mensen altijd in zijn voor een heerlijke discussie, maar aan de andere kant steken ze je net zo gauw een hart onder de riem. Bokt deelt echt lief en leed met elkaar en dat is waarom ik me hier zo thuis voel. Zonder bokt had ik nooit alle leuke mensen ontmoet die ik nu ken.

Heike
Mede-oprichtster

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-14 20:35

Ik ben zo trots op bokt. En op alle bokkers. Door hen is bokt geworden wat het is. Ik heb zoveel mooie en ontroerende verhalen gelezen. Maar ook waar ik heel hard om moest lachen. Soms ook boosheid of irritatie. Maar het zijn de positieve dingen die ik blijf herinneren.

Selena

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-14 20:45

Bokt betekent heel veel voor mij. Veel nieuwe vrienden leren kennen en mensen die je steunen in je moeilijke tijden maar waar je ook heel hard mee kan lachen.
Ook als ik iets zoek kijk ik altijd op bokt, want er zijn altijd mensen die een topic openen over een onderwerp waar jij net meer over wilt weten.
Dus, bokt betekent in mijn leven wel heel veel :j

Babbelkous

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-14 21:13

Dankzij bokt heb ik eerst en vooral mijn allereerste verzorgpony teruggevonden die helaas van de ene dag op de andere verkocht was naar 'een tweeling uit Achtmaal van ongeveer een jaar of 13'.. meer wist ik helaas niet.. Dankzij bokt.nl ben ik als Belg al vrij snel via Benneton bij de nieuwe eigenaresjes beland! Wat een plezier om Polly terug te kunnen zien en zo'n fijne meiden te mogen leren kennen die helemaal geweldig waren voor Pol! Helaas is Polly enkele weken nadat ik hem gezien heb gestorven (hij was al wat ouder) dus je kan wel geloven dat ik heel blij was dat ik hem net op tijd nog had teruggevonden! :-)

Ook kan ik zeggen dat ik via bokt.nl vrienden voor het leven heb leren kennen.. ;)
En het is een leuke 'uitlaatklep' voor leuke dingen, frustraties, dipjes, gloriemomenten, trots, om weer moed te zoeken en te vinden, elkaar te steunen, vriendschappen op te bouwen,....

janouk
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-14 21:16

[VN] Bokker amsterdam_30 overleden

Dit is voor mij ook bokt - meeleven in voor- en tegenspoed met paardenmeisjes van alle leeftijden. En het leren kennen van geweldig inspirerende mensen zoals Supergirl en de groep bokkers die haar bij stonden in de laatste moeilijke maanden van haar leven.

Hannemarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-14 22:57

Dankzij bokt heb ik ontzettend veel paardenkennis op gedaan en heel erg veel lieve vriendinnen gekregen.
Bokt voelt als familie, waar je lekker tegen kan praten na een drukke schooldag,
waar je je frustraties op kwijt kan maar waar je ook kan lachen,
samen met de mensen die dezelfde hobby als jou hebben.