Een hele tijd terug heb ik hier eerder een topic geopend in FZ: [FZ] Waar stelt bokt een grens?
Helaas werd dit topic toen op slot gegooid, omdat het er niet netjes meer aan toe ging.
In overleg toentertijd heb ik toestemming gekregen van een mod om een nieuw topic te mogen openen, als de gemoederen tot rust waren gekomen.
Nou leek mij dit het ideale moment, omdat ik naar aanleiding van een ander topic toch weer tenenkrommend zelf achter de computer zit.
Het gaat mij namelijk om het volgende: ik merk vaak dat op bokt topics behoorlijk verziekt worden door vaak overbodige, gemene reacties. Nou is het hierbij vaak zo dat de bokkers die dat in gang zetten, niet iemand persoonlijk aanvallen en daardoor geen OW of iets oplopen,omdat het binnen de regels valt.
De bokkers die hier vervolgens op reageren, omdat ze zich beledigd voelen, krijgen het vaak niet zo netjes verwoord op dat moment en krijgen hiervoor wel een mod op hun dak.
Toch vind ik dit gewoon zo krom.
Waarom wordt er niet eens meer ingegrepen op bokkers die een topic verzieken? Waarom wordt het wel geaccepteerd als een groep mensen zich beledigd voelt? Maar vervolgens mogen zij hier niet persoonlijk op reageren. Natuurlijk is dat niet de bedoeling van bokt, dat er hier openlijk ruzies komen, maar grijp dan eens eerder in..
Is hier nou echt geen mogelijkheid voor?
Nogmaals: waar stelt bokt de grens?!