Lastig dit! .. Wanneer ik op 'Forums' klik kan ik niet doorklikken naar 'de kantine', 'algemeen' etc. Nu kom ik daar dus alleen door de zoekfunctie te gebruiken maar dat is verre van handig. Meer mensen met dit probleempje?
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 01-08-14 12:31, in het totaal 1 keer bewerkt
Ik heb sinds vanochtend hetzelfde probleem.. Ik kan zo ook niet naar de bokt markt doorklikken helaas..
MaritB
Geplaatst: 01-08-14 12:36
Gebruik je windows? Heb je al tussendoor al eens opnieuw opgestart? Alle updates uitgevoerd etc? Ik gebruik zelf een mac en windows en beide gebruik ik chrome, hier heb ik het probleem niet ondervonden.
Heb je al een andere browser geprobeerd?
Tillie20
Geplaatst: 01-08-14 12:36
Ik kan alles gewoon aanklikken, dus dan is het een lokaal probleem lijkt mij. Heb je add-ons geïnstalleerd? Cache en Cookies verwijderen? Andere browser geprobeerd?
Ik heb het probleem op mn mobiel. Samsung galaxy s4. Heb hem een paar weken geleden helemaal geupdate en sindsdien nog geen problemen hehad. Pas sinds vanochtend. Ik zal t zo eens op de ipad proberen.
ik heb laatst (dom!) een update verwijderd en kan hem niet meer terug vinden. Nu zie ik ook linkjes ipv woorden. doodirritant en kan tornv6 niet verwijderen. (denk dat het daar vanaf komt)
Hmm bij mij gaat het echt om de knop forums bovenin het beeld waarmee je naar de boktmarkt kan.
Tillie20
Geplaatst: 01-08-14 12:52
Ik krijg geen resultaat op 'Tornv6' in Google, dit komt ook niet door het niet installeren van een update, maar door het installeren van software/virus/malware.
Murthul
Geplaatst: 01-08-14 12:55
Annem84 schreef:
Hmm bij mij gaat het echt om de knop forums bovenin het beeld waarmee je naar de boktmarkt kan.
Ik merkte gisteren toevallig dat die het op mijn telefoon ook niet meer doet ja!
Pimaude: dat is malware, dus alle vreemde extensies verwijderen en een goede malwarescanner gebruiken (de meeste virusscanners verwijderen dergelijke zaken niet goed.)
Annem84 / Murthul: is dat alleen op de hoofdpagina, of ook als je op het forum zit?
Oke, heel slim.. Ik kom er nu dus achter dat ie het keuzemenu wel openvouwt maar als ik dan bv op markt wil klikken vouwt ie gewoon weer dicht en doet ie niets..