Op aanraden van mijn vriendin (Matheno op dit forum) maar even een voorsteltopic aangemaakt.
Mijn naam is Aren Brouwer, ben 29 jaar (30 in september) en woonachtig in het mooie maar soms wat aparte dorpje Urk. Ben Assistent Accountant van beroep met een neiging naar automatisering binnen dit beroep.
Hobby's zijn PC-gaming (voornamelijk samen met de vriendin), aggresive inline skaten, snowboarden en sinds kort paarden.
Want als je een vriendin met 2 paarden hebt dan krijg je daar vroeg of laat mee te maken. De dame heeft sinds 2 weken een nieuw paard erbij, genaamd Armani. Ze wilde graag een rijpaard en toen ze me dat vertelde zei ik dat ik dan ook wel eens wilde rijden. Armani is nu 2,5 dus we wachten nog even een jaar voordat we er op gaan rijden.
De eerste keer dat ik haar 2 paardjes zag (Ed is de andere, bekend van dit topic) was ik gelijk weg van ze. Had zelf nooit gedacht dat ik iets met paarden zou doen. Maar vind het tot nu toe geweldig. Heerlijk hoe ze je eigen gevoel spiegelen, hoeveel rust ze kunnen geven en hoeveel vreugde en liefde je krijgt van hun soms wat eigenwijze karakter en gedrag.
Ik ga nu steeds vaker met mijn vriendin mee naar de stallen omdat ik het vreemd genoeg erg leuk vind.
Tja, en mevrouw zei, als je het dan toch leuk vind, moet je eigenlijk ook op Bokt

Dus bij deze.
Tot slot nog een foto van mij en Ed (tevens een TL:DR afsluiter):