Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Sappos schreef:Ik vind het een beetje vreemd dat je de mods beschuldigt van slecht gespelde berichten terwijl je zelf niet foutloos schrijft
Dat je direct bent is tot daaraan toe, maar het ligt eraan waarop je dingen zegt. Omdat je op een forum schrijft mis je dingen als intonatie en houding. Daardoor kunnen berichten bot opgevat worden terwijl dit misschien niet zo bedoeld is. Kijk dus eerst naar jezelf, is jouw bericht bot of is het daadwerkelijk een net onderbouwd bericht?
Jiskaa schreef:Nu je dat andere topic erbij haalt, wordt dit topic meer een 'ik voel me bedonderd, ik moet en zal mijn gelijk halen' topic. Erg jammer.
En voor jou lijkt het reuze mee te vallen, maar blijkbaar wordt dat toch anders opgevat. Ik neem aan dat een mod, wanneer deze een tem berichtje krijgt, het desbetreffende topic doorleest en op basis daarvan een bericht stuurt. Dus als de mod vindt dat de tem onterecht is, hier ook niks mee gedaan wordt?
Zwerte schreef:Ok ik moet hier toch ook zeggen dat ik dit erg onterecht vind. Je houd het redelijk netjes hier en dat is zeker geen reden voor de opmerking dat je een toontje lager moet zingen. Enige wat er misschien aan op te merken is, is het 'doordrammen'. Het is vaker gezegd, TS wil niet luisteren, dan moet je eigenlijk gewoon ophouden. Op deze manier lijkt het er op dat je pas stopt als Ts doet wat jij zegt en ik vermoed dat het daarop gebaseerd is.
Maar alsnog is dat zwaar overtrokken en vind ik jouw reacties daar prima kunnen. (zoals ze er nu staan tenminste, is er niks gegumd of aangepast?)
NikkiTazz schreef:Jiskaa schreef:Nu je dat andere topic erbij haalt, wordt dit topic meer een 'ik voel me bedonderd, ik moet en zal mijn gelijk halen' topic. Erg jammer.
En voor jou lijkt het reuze mee te vallen, maar blijkbaar wordt dat toch anders opgevat. Ik neem aan dat een mod, wanneer deze een tem berichtje krijgt, het desbetreffende topic doorleest en op basis daarvan een bericht stuurt. Dus als de mod vindt dat de tem onterecht is, hier ook niks mee gedaan wordt?
Dit topic is gestart omdat blijkbaar de moderators het negatieve willen zien. lees het als vervelend en het is vervelend.
Ik wil inderdaad mijn gelijk, want er is NIETS raars gezegt.
Ik kan er erg slecht tegen dat alles maar ja nee en amen moet zijn.
Waren maar meer mensen direct eerlijk en oprecht! Heb ik meer respect voor!
Magrathea schreef:Het is niet toegestaan om andere topics te bespreken of om linkjes te plaatsen (zou een mooie boel worden)...
Dat iedereen graag negatief leest ben ik het niet mee eens, maar het komt gewoon nogal snel negatief over. En als iemand temt dan stoort diegene zich er blijkbaar aan. Wie zijn de mods dan om te zeggen "stel je niet aan"? Dan opent de gedupeerde weer een topic met "de modjes luisteren niet naar mij!"