sorry als het hier verkeerd staat!
en sorry als dit topic al bestaat!
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Cajushe schreef:Inderdaad er worden behoorlijke verwijten naar mensen gemaakt, ook als iemand een topic verkeerd heeft staan wordt er meteen naar gereageerd, ik kan mij voorstellen dat niet iedereen meteen weet hoe bokt werkt. Vindt dat we ondanks het soms ergens niet mee eens zijn, het toch netjes en respectvol kunnen houden. Eerlijkheid waarderen we allemaal, maar het moet niet gemeen worden.
Ik merk dit zelf al jaren op, en nope--lang niet in elk topic! Maar... alsnog wel te vaak. In bepaalde topics wordt zo ontzettend snel in de aanval gegaan en kan er niet binnen een prettige sfeer gecommuniceerd worden. Spot, bitterheid of een aggressieve schrijfstijl zie je toch wel vaak als je het mij vraagt... Waar het vandaan komt? Geen idee, maar het is heel vermoeiend en toch lijken sommige mensen er behoorlijk nood aan te hebben.
Voor heel veel topics / delen op Bokt geldt dit niet.

) PenP2014 schreef:Sammie schreef:In de meeste topic's waar ik kom vind ik het anders heel gezellig, hoor
Wil net zeggen. Vind het reuze meevallen. Misschien is het ook een beetje hoe je je zelf opstelt, hoe persoonlijk je dingen opvat en je eigen houding?
Ik behandel mensen met respect en wordt zo ook behandeld. En zo niet: ...............dan scroll ik door. Ik lig er niet van wakker
nu als ik ergens kritiek op krijg word ik niet meer boos. Ik kijk of er een kern van waarheid inzit. Zo niet laat ik het lekker en zo wel probeer ik er wat mee te doen. Maar dat heb ik ook moeten "leren" 
) ook terug.
Aangezien je in circa 3 maanden tijd wel een conclusie kan trekken dat er op Bokt vaak een vijandige sfeer hangt.