Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Katja schreef:Ik denk dat veel mensen met kennis er een beetje moe van zijn dat ze ondergeschreeuwd worden door mensen met heel weinig praktijkervaring die denken dat ze alles weten.
En vaak als je eerlijk een vraag beantwoord kun je nog een grote bek terug verwachten als het niet in het straatje van de TS past.
Dat is in ieder geval de reden waarom ik nog weinig reageer op topics.
Koper schreef:Er zijn gewoon te veel verschillende visies. Daardoor heeft iedereen andere "kennis" en mensen denken in hun eigen straatje. Zo doe ik het volkomen verkeerd volgens de natural horsemansh*t-pennies en vind ik dat ook van hen. Live and let live.
Katja schreef:Ik denk dat veel mensen met kennis er een beetje moe van zijn dat ze onder geschreeuwd worden door mensen met heel weinig praktijkervaring die denken dat ze alles weten.
En vaak als je eerlijk een vraag beantwoord kun je nog een grote bek terug verwachten als het niet in het straatje van de TS past.
Dat is in ieder geval de reden waarom ik nog weinig reageer op topics.
Pluttersput schreef:Had ik het inderdaad laatst ook met iemand over, dat Bokt al lang Bokt niet meer is. Pas op, nog steeds wel kennis van de ervaren rotten, en kan die er ook zo uit pikken. Maar google eens op een willekeurig iets, en je krijgt bijna als eerste bokt als resultaat. Of dT nou paard gerelateerd is, of problemen met vriendjes, of koekjes bakken. Het is gewoon zo'n massaal forum geworden dat werkelijk alles besproken wordt. En dat vind ik op zich jammer..
Urielle schreef:Ik weet niet of ik val onder de mensen die weten waar ze het over hebben of dat ik dat alleen denk (op dressuurmatig gebied en het inrijden van jonge paarden dan, een mens kan niet alles weten![]()
)
maar voor mij geldt iig dat ik bepaalde onderwerpen al zo veel langs heb zien komen en dat ik weet wie erop af komen en hoe een topic verder verloopt. Dus ik bespaar me vaak de moeite en de ergernis. En bepaalde antwoorden kun je op Bokt niet (meer) zetten dus dat doe ik ook niet meer (antwoorden als: geef dat paard alsjeblieft een keer een enorme knal voor zijn appel als hij bij het longeren weer eens bovenop je probeert te springenwant nee, met dat paard 'moet je grondwerk doen' of die moet je 'wegbrengen naar een hotemetotige paardenfluisteraar' en het kan ook nog zijn dat hij protesteert in het vooruitzicht dat er ooit een niet passend zadel opkomt of hij heeft natuurlijk last van zijn tanden of rug
)
Urielle schreef:Ik weet niet of ik val onder de mensen die weten waar ze het over hebben of dat ik dat alleen denk (op dressuurmatig gebied en het inrijden van jonge paarden dan, een mens kan niet alles weten![]()
)
maar voor mij geldt iig dat ik bepaalde onderwerpen al zo veel langs heb zien komen en dat ik weet wie erop af komen en hoe een topic verder verloopt. Dus ik bespaar me vaak de moeite en de ergernis. En bepaalde antwoorden kun je op Bokt niet (meer) zetten dus dat doe ik ook niet meer (antwoorden als: geef dat paard alsjeblieft een keer een enorme knal voor zijn appel als hij bij het longeren weer eens bovenop je probeert te springenwant nee, met dat paard 'moet je grondwerk doen' of die moet je 'wegbrengen naar een hotemetotige paardenfluisteraar' en het kan ook nog zijn dat hij protesteert in het vooruitzicht dat er ooit een niet passend zadel opkomt of hij heeft natuurlijk last van zijn tanden of rug
)