Wat is toch het genot dat sommige "volwassenen" er uit halen, om op topics van kinderen op Bokt van huis uit te reageren met opmerkingen als "TS heeft te vaak de Penny gelezen" en TS op alle mogelijke manieren te proberen in een hoekje te duwen. Er loopt op dit moment een topic van een meisje welke van haar vader te horen heeft gekregen dat hij een paar pony's voor haar koopt. Papa heeft meer dieren rondlopen en grond zat.
Nu is dat meiske natuurlijk helemaal hoteldebotel en stelt op Bokt vragen als: Hoe ga ik het doen met de stal, wat verzorgings vragen en meer. Nu krijgt ze me toch een bak negativiteit over zich heen! Ze moet maar een verzorg pony nemen, want als je nu al zegt dat je twee dagen in de twee weken een bijrijder zou willen dan kan je er dus niet voor zorgen, weet je wel hoeveel werk het is met die pony's, wie zorgt ervoor wanneer je bij je moeder bent, heb je wel geld geld geld. (Iedereen met paarden op Bokt is miljonair geloof ik?)... Kortom, het gros vindt dat ze maar geen pony's moet krijgen. En dan vinden ze het ook nog eens gek dat ze niet meer reageert

Waarom wordt er altijd in het geval van kinderen van uit gegaan dat er nergens over is nagedacht door de ouders? Waarom is het zo moeilijk om gewoon eens blij te zijn voor zo'n meiske en normaal te antwoorden op vragen? De instelling van veel volwassenen tegenover kinderen hier vind ik werkelijk tenenkrommend....