bokker verbannen terwijl ik geld overgemaakt heb.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

marlonFloris

bokker verbannen terwijl ik geld overgemaakt heb.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-02-14 00:37

Tja echt stom en ook weer een les om niet iedereen te vertrouwen...
maar ik heb gisteren geld overgemaakt naar een bokker voor 2 dekjesa €40. En nu zie ik dat diegene verbannen is.
Wat nu? Heb wel een rekening nummer met naam waar ik het geld naar over gemaakt heb maar weet nu even niet wat ik moet doen.
Op het profiel staat aangegeven dat het een man is en de naam van diegene zijn rekening is toch echt een vrouwen naam.

Groetjes marlon

marlonFloris

Re: bokker verbannen terwijl ik geld overgemaakt heb.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-02-14 08:32

Niemand?

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-14 09:13

Even een modje pb-en. :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-14 09:22

Ik zou als ik jou was contact zoeken met iemand van de bezwaarcommissie :j bijvoorbeeld Amanda of Rije.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-14 09:23

In het topic rare mensen op marktplaats zijn er ook 2 bokkers die geld naar hem overgemaakt hebben.
Je bedoeld Joost neem ik aan?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-14 09:24

De mensen in het 'rare mensen' topic, kunnen die ook zich melden bij de bezwaarcommissie?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-14 09:25

Jans schreef:
De mensen in het 'rare mensen' topic, kunnen die ook zich melden bij de bezwaarcommissie?

Ik heb de link van dit topic in dat topic gezet, ik weet dat er 1 al contact met een mod gehad heeft.

caboclo

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-14 09:29

als je betaald heb via ideal (geloof ik kan ook een andere zijn) kan je je geld terug vorderen!!
even goed na kijken maar het kan wel!

succes

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-14 09:30

caboclo schreef:
als je betaald heb via ideal (geloof ik kan ook een andere zijn) kan je je geld terug vorderen!!
even goed na kijken maar het kan wel!

succes

Kan alleen als het om een automatische incasso gaat.

Olympia

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-14 09:33

Jullie mogen je zoals Jans al zegt inderdaad bij de bezwaarcommissie melden, bijv bij Amanda of Rije. Helaas hebben we al meerdere klachten over deze gebruiker ontvangen, vandaar dat wij meteen tot bannen over zijn gegaan, om meer gedupeerden te voorkomen.

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-14 09:33

idd als je informatie geeft geef dan wel goede informatie, het lijkt me al erg zat voor de gedupeerden :(

Kaitlyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-14 09:34

Gaat het om joost1995? Daar heb ik ook een bericht naar gestuurd voor de Eskadron dekjes, zo te lezen gelukkig dat hij niet gereageerd heeft. Ik zal wel teveel vragen hebben gesteld. :o

Heel erg vervelend voor je, hopelijk krijg je je geld nog terug. :j

caboclo

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-14 09:35

wat raar wij zitten met het zelfde ''27 januari besteld'' en nog niets binnen maar wij hebben ons geld terug getrokken maar weet niet heel zeker meer bij welke metode

maria1991

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-14 09:37

Heb ik ook wel eens gehad, is uiteindelijk allemaal goed gekomen. Heb contact gekregen met bokker en heb de artikelen alsnog gehad.

upendo

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-14 09:38

Ik had er al achteraan gepbt naar de mods toe omdat ik het niet vertrouwde. Helaas toch te laat dus. Hopelijk krijg je je geld terug. :(:)

upendo

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-14 09:39

maria1991 schreef:
Heb ik ook wel eens gehad, is uiteindelijk allemaal goed gekomen. Heb contact gekregen met bokker en heb de artikelen alsnog gehad.

Dit was een account aangemaakt om mensen op te lichten. Denk dus dat de kans in dit geval non-existent is.

maria1991

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-14 09:46

oh ships. Voortaan altijd checken of ze ook actief zijn op forum. Als ze geen berichten hebben geplaatst en pas recent lid zijn geworden, vertrouw ik het niet!

WendyLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-14 09:53

Voor het geld overmaken, eerst even de naam google-en. Als er ergens berichten over die persoon zijn komen ze meestal daar wel boven !
Helaas moet er iemand de eerste zijn die opgelicht wordt, dus het gaat niet altijd op, maar als er klachten zijn : vind je ze daar !

Ceetje_bokt

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-14 10:02

Google vooral de foto's ... dan blijkt dat de zogenaamde zelfgemaakte foto van heel andere sites komen.

Shadow0

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-14 10:10

caboclo schreef:

Voor de duidelijkheid: met iDeal kan dit niet! IDeal is net als een gewone overboeking (geen automatische) of een contante betaling: je kunt deze niet terugdraaien, de ander moet jou het geld teruggeven. Het biedt ook geen enkele garantie voor jou als betaler dat degene waar je aan betaalt betrouwbaar is, het is alleen een manier voor de verkoper om meteen te weten dat het geld is aangekomen bij hem.

Met paypal kan het wel, daar is wel de mogelijkheid om een betaling terug te draaien.

Daihyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-14 10:11

Ik raad je inderdaad aan om contact op te nemen bij iemand van onze commissie. :j
Dat kan gewoon via pb naar een oranje gebruiker of mail (bezwaarcommissie@bokt.nl).

MarjanB

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-14 10:25

Er is een website opgeletopinternet.nl waar je kan kijken of het rekeningnummer al bekend is. Als dit zo is kan je je melden in het bewuste topic (moet je je even aanmelden op de site) Dan proberen ze alle info te bundelen waardoor je sterker staat (en je krijgt tips wat betreft bank e-mailen en aangifte doen)

marlonFloris

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-02-14 10:36

Bedankt allemaal! Het gaat idd om ene joost1995. Ik lees straks de reacties nog eens goed door ben nu op mijn werk namelijk.
Maar zoals het er nu dus uitziet is mijn geld gewoon weg :/ heb gewoon via internetbankieren geld overgemaakt.

moonwolf

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-14 15:15

Ik ben ook 1 van die gedupeerde. Ik heb diezelfde avond al een mail naar de bezwaren commissie gestuurd en een bericht naar een mod.

moonwolf

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-14 15:20

MarjanB schreef:
Er is een website opgeletopinternet.nl waar je kan kijken of het rekeningnummer al bekend is. Als dit zo is kan je je melden in het bewuste topic (moet je je even aanmelden op de site) Dan proberen ze alle info te bundelen waardoor je sterker staat (en je krijgt tips wat betreft bank e-mailen en aangifte doen)

Waren geen meldingen over.