Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Citaat:Het is niet toegestaan om Bokt op welke manier dan ook te gebruiken om een ruzie uit te vechten. Net als in het echte leven kom je op Bokt mensen tegen die je niet mag, waar je al problemen mee had of waar je gewoon de zenuwen van krijgt. Gelukkig is Bokt groot genoeg om iemand te ontlopen of te negeren. Eventueel kan de foei-functie je hierbij helpen.
Als de moderators merken dat er op Bokt een geschil, ruzie of persoonlijke vete wordt uitgevochten dan wordt er ingegrepen. Ook tegen (cyber)pesterijen wordt hard opgetreden. Ruzie op Bokt is voor veel gebruikers ergernis nummer één: het is slecht voor de sfeer en zorgt ervoor dat topics ontsporen in negativiteit. Scheldpartijen, pesterijen, bedreigende of haatdragende berichten tegenover een andere partij, ook als die persoon niet op Bokt aanwezig is, zijn gewoon not done.
Citaat:Heeft er iemand nog leuke berichtjes waarmee ik hem kan laten doordringen dat ik heus wel weet dat hij liegt?
Ik bescheur het bijna van het lachen, maar wil nog even volhouden. Haha!
Citaat:Het is niet de bedoeling om privégegevens of communicatie van anderen op Bokt te zetten. Een aantal voorbeelden hiervan:
Het plaatsen van een privébericht van een andere gebruiker
Het plaatsen van telefoonnummers / rekeningnummers / volledige namen van anderen.
Het plaatsen van een e-mail of msngesprek die je ontvangen hebt
Onthoud dat informatie op Bokt.nl door de hele wereld gevonden kan worden, en dat anderen dit niet altijd op prijs zullen stellen. Vraag jezelf, voordat je herkenbare verhalen over anderen plaatst, eerst af of zij dat wel op prijs stellen. Let ook op met het plaatsen van foto's van andere mensen of van paarden die niet van jou zijn.
Citaat:Dat is de persoon niet! Dat is gewoon een internetfoto maar ter vergelijking met wat ik ongeveer vond. Google maar eens op man eerste keer paardrijden, dan kom je hem tegen.
Neonlight schreef:Punt 2 staat dat cyberpesten niet toegestaan is, op deze manier iemand zo te kakken zetten op internet valt onder cyberpesten.
Punt 14 zegt dat privecommunicatie niet openbaar geplaatst mag worden, ook dat wordt hier gedaan in de vorm van een facebook gesprek.
Ceriadwen schreef:ik kan het slotje ook wel begrijpen. Zo ga je namelijk niet met mensen om, ongeacht wat ze doen of hoe ze zich gedragen.
Amandavd schreef:Tsja, punt 14 slaat ook nergens op i.m.o. binnenkort mogen we niet eens meer een besloten topic hebben, want daar sluit je anderen mee buiten... Jeetjemina.
Giolli schreef:Achja, het was leuk.en ik heb die avond in m'n eentje, zonder bokt, nog veel harder gelachen!
gelukkig heb ik berichtje die ik echt stuurde, of die hij mij echt stuurde helemaal veranderd op bokt maar wel met dezelfde insteek. Nooit letterlijk gekopieerd dus
van mij mag het topic op slot blijven hoor! Is helemaal niet leuk met een x aantal moraalridders.
moyra schreef:Giolli schreef:Achja, het was leuk.en ik heb die avond in m'n eentje, zonder bokt, nog veel harder gelachen!
gelukkig heb ik berichtje die ik echt stuurde, of die hij mij echt stuurde helemaal veranderd op bokt maar wel met dezelfde insteek. Nooit letterlijk gekopieerd dus
van mij mag het topic op slot blijven hoor! Is helemaal niet leuk met een x aantal moraalridders.
Dit vind ik wel een mooi punt!
Jij vind het niet helemaal leuk meer met een x aantal moraalridders![]()
Had je serieus verwacht dat iedereen je daad geweldig vind?
Ik vind/vond hem nog lager dan je ex doet.
Ik vind het wel terecht dat het topic dicht is
Heeft niemand trouwens bedacht dat die knul op een mangege heeft rond gelopen en echt wel begrijpt dat die termen niet bestaan?
moyra schreef:Ik heb het woord moord en diefstal ook niet in de mond gehad.
Ik vind wat ts doet (topic openen om hem belachelijk te maken dat is de hele insteek van het topic geweest aan de OP Te lezen.) lager dan wat de ex doet.