Meedoen zonder paardeninteresses.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

TMDan

Meedoen zonder paardeninteresses.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-01-14 18:20

Hallo samen.

Misschien een wat vreemde vraag maar ik heb me hier net aangemeld omdat de secundaire onderwerpen me wel aanspreken. Off-topic zaken zullen we maar zeggen. Met paarden heb ik niks. Nu krijg ik een melding dat ik eerst 25 paard gerelateerde reacties moet plaatsen voordat ik me in de off-topic secties mag begeven. Met alle respect maar ik zou niet weten wat. En om de boel nou onder te gaan spammen lijkt me ook niet echt wijs toch?

Mijn vraag is dan ook: als ik puur voor de off-topic zaken kom, ben ik dan niet welkom?

mika11

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-14 18:37

Welkom :)
Je hoeft echt geen 25 reacties te plaatsen waaruit blijkt hoeveel je van paarden weet.
Er zijn wel wat subforums waarin je kan reageren om de 25 reacties te halen.
Gewoon wat leuke reacties neerzetten.

Volgens mij ben je zeker welkom, ook al heb je niks met paarden.
Die 25 nuttige berichten zijn ergens anders voor.

ElanJV

Re: Meedoen zonder paardeninteresses.

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-14 18:41

Nou, geloof toch wel dat je 25 berichten moet plaatsen in informatieve fora. Wanneer je niks hiervan afweet, heeft een nietszeggende reactie weinig nut. Geloof dat het forum wel alleen bedoelt is voor paardenmensen.. toch?

mika11

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-14 18:43

Err zijn een hoop mensen op bokt die niks met paarden hebben.
Maar hebben ook 25 'nuttige berichten' geplaatst en zijn daarna alleen in de fora waar ze wat mee hebben.
Net als vorig jaar met die 1 april grap, dat al die mannen van zo'n ander forum op bokt kwamen. (ben even die naam kwijt)
Laatst bijgewerkt door mika11 op 21-01-14 18:45, in het totaal 1 keer bewerkt

Mjetterd

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-14 18:44

Dit klinkt misschien wat onaardig, maar dat is niet zo bedoeld.

Deze 'regel' is er om mensen zoals jij te weren van dit forum, om zo wel het paardenforum te behouden.

Zo heb ik het tenminste altijd begrepen.
Maar het is denk ik wel te doen hoor, 25 nuttige posts plaatsen.

Ik vind de regel een beetje onzin, zo zorg je voor onzinnige vervuiling in topics.

Mjetterd

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-14 18:45

mika11 schreef:
Err zijn een hoop mensen op bokt die niks met paarden hebben.
Maar hebben ook 25 'nuttige berichten' geplaatst en zijn daarna alleen in de fora waar ze wat mee hebben.
Net als vorig jaar met die 1 april grap, dat al die mannen van zo'n ander forum op bokt kwamen. (ben even die naam kwijt)

Tweakers :)

antje_vip

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-14 18:45

:j Voor de secundaire onderwerpen zijn er genoeg andere fora. Sorry maar dit is een paardenforum en als je daar niks mee hebt: :evaw:

Kwanyin

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-14 18:46

De 25-berichten regel is er inderdaad voor om er voor te zorgen dat de fora met secundaire onderwerpen nog steeds bedoelt zijn voor paardenliefhebbers en niet voor jan en alleman...met een beetje moeite kan je het als niet-paardenkenner wel omzeilen maar je moet die drempel dan wel willen doen.

Toch best een paard kopen dan :P :D .

Maartje1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-14 18:48

de secundaire onderwerpen spreken je aan..... kan ik dit lezen als ''wauw, een forum met bijna alleen vrouwen :~ ''

mika11

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-14 18:51

Maartje1990 schreef:
de secundaire onderwerpen spreken je aan..... kan ik dit lezen als ''wauw, een forum met bijna alleen vrouwen :~ ''

Misschien zijn daarom die tweakers wel door het Bokt beheer naar Bokt gelokt, zodat er wat meer mannen op bokt terecht komen :+

Pearlx

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-14 18:52

Tja TS, Ik bedoel dit niet meteen persoonlijk maar als ik zie dat een 40-jarige man hier mee wil doen voor 'secundaire' onderwerpen dan krijg ik een beetje een akelig gevoel erbij.

ilaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-14 18:56

Er is toch vast een ander forum wat je aanspreekt zonder het paardengebeuren? Vind het een beetje raar dat het per se bokt moet zijn. Zoek een leuk forum, daar vind je vast ook wat meer aansluiting en gezelligheid als hier met al die paardengekken haha

mika11

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-14 18:58

Volgens mij gaat het om het tattoo topic hier op bokt, te zien aan het andere topic van TS.
Maar goed, zo goed ken ik alle regels van bokt nou ook weer niet. :+

TMDan @ [WWW] TMDan zegt hallo!

TMDan

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-01-14 19:05

Pearlx schreef:
Tja TS, Ik bedoel dit niet meteen persoonlijk maar als ik zie dat een 40-jarige man hier mee wil doen voor 'secundaire' onderwerpen dan krijg ik een beetje een akelig gevoel erbij.

Hahaha ik zit duidelijk verkeerd hier, excuus. Ik zou geen rare ideeën willen opwekken.

Dan laat het maar. Mag iemand mijn account wel weer verwijderen. Veel plezier nog alhier ;)

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-14 20:11

Account verwijderen gaat niet, maar dit topic verdwijnt vanzelf naar de achtergrond. Fijne avond!

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-14 22:14

ElanJV schreef:
Nou, geloof toch wel dat je 25 berichten moet plaatsen in informatieve fora. Wanneer je niks hiervan afweet, heeft een nietszeggende reactie weinig nut. Geloof dat het forum wel alleen bedoelt is voor paardenmensen.. toch?

Wat er niet is, kan er nog komen :D

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-14 22:24

Het klinkt misschien stom, maar waarom zou een man van 40 in een tatoeagetopic willen zitten met meiden van begin 20? Ik kom ook in dat topic, ik zou het niet heel fijn vinden.

Petrichor

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-14 22:31

Hahah want stel je voor dat hij 'vieze' dingen gaat doen. :')

Even serieus, dit is inderdaad een paarden forum en dus gemaakt voor mensen die paarden hebben en daar dingen over kwijt willen of vragen hebben, daarnaast zijn er ook andere subforums zodat wij ook daar vragen over kunnen stellen zonder dat wij ons speciaal op een ander forum aan moeten melden.

Maarja zo'n ramp vind ik het niet als hier enkele verdwaalde mensen zitten.

Kirsha

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-14 22:35

Nouja, er zitten toch wel meer 'oudere' mannen op Bokt, wie weet waar die allemaal meelezen. Ik vind het wat ver gaan om te insinueren dat het ergens anders om zou gaan. Ik snap het op zich wel, de sfeer is hier toch weer anders dan op bijvoorbeeld fok.nl. Maar ik sluit me wel bij de rest aan, het is in beginsel toch een paardenforum en aangezien er ook op het LZP-gedeelte echt nog wel wat paardenpraat voorbij komt soms vraag ik me wel af of je het hier wel naar je zin zou hebben :)

senna21

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-14 22:38

TS, een vraag stellen kan altijd. Ik kan mij best voorstellen dat je oriënteert in een forum.
Zolang mensen zich sociaal gedragen, zie ik geen punt van bezwaar... maar 'paarden' is wel het thema wat centraal staat.

Petrichor

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-14 22:39

Nou ik snap best de redenen wel dat hij juist voor bokt kiest. Wanneer je hier een serieuze vraag stelt krijg je ook een serieus antwoord terug waar je ook daad werkelijk wat aan hebt.
Op forums zoals fok.nl word je eerder belachelijk gemaakt met je problemen dan dat je word geholpen, dus eigenlijk begrijp ik het wel heel erg goed dat hij zich nou juist heeft aangemeld op bokt.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-14 22:39

Er zijn inderdaad wel meerdere verdwaalden. Maar die openen vervolgens ook ranzige topics over of jij je bedspeelgoed recycled. En ja, dat zal ik nooit meer vergeten en ik walg er nog steeds van :')

Petrichor

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-14 22:40

lieveli schreef:
Er zijn inderdaad wel meerdere verdwaalden. Maar die openen vervolgens ook ranzige topics over of jij je bedspeelgoed recycled. En ja, dat zal ik nooit meer vergeten en ik walg er nog steeds van :')

_O- _O-
Durf het bijna niet te zeggen, maar ik dacht altijd dat jij ook een man was. Tot dat ik laatst in je profiel keek en dacht oepsie. :')
Laatst bijgewerkt door Petrichor op 21-01-14 22:42, in het totaal 3 keer bewerkt

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-14 22:40

Maartje1990 schreef:

Dat gevoel krijg ik er ook bij moet ik zeggen. Bokt is in de eerste plaats een paardenforum, dus de regel is er niet voor niets.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-14 22:42

Kir_Ples schreef:
MarcoBorsato schreef:

_O- _O-

Durf het bijna niet te zeggen, maar ik dacht altijd dat jij ook een man was. Tot dat ik laatst in je profiel keek en dacht oepsie. :')

Want lieveli is zo'n mannelijke naam -O-