Het volgende probleem doet zich voor op mijn iPad, die recent de update naar ios7 heeft gemaakt. Ik kan me echter niet meteen herinneren of het probleem dan al begon.
Maar, ik kan dus geen filmpjes van YouTube via bokt bekijken. Het bijbehorende schermpje met een screenshot uit het filmpje krijg ik niet te zien, en als ik op het filmpje klik krijg ik "safari kan dit bestand niet downloaden".
Meer mensen met dit probleem? Of wellicht met de oplossing?
Een aanvulling, het betreft dus enkel de filmpjes die met zo'n screenshot weergegeven worden, de gewone links kan ik wel openen.
Sylvia_S
Geplaatst: 06-10-13 20:49
Dat heb ik ook, (ook iOS 7maar daarvoor dacht ik ook al). Ik heb zeg maar een heel stuk leeg en dan een linkje, dat uitkomt op de youtube app. Als ik dan iets anders aan klik en daarnaar weer terug ga met het terugpijltje, heb ik soms dat hij wel het startschermpje van het filmpje laat zien. (Ik ben niet echt goed in uitleggen)
Anders ook, maar nu krijg ik dus enkel een schermpje met "safari kan dit bestand niet downloaden". En ik kan hetzelfde filmpje dat ik via bokt niet kan zien via fb wel openen.
Ik heb het ook! Kan hem dan wel met dropbox downloaden, maar krijg hem dan nog steeds niet geopend.. edit: Als ik op de link onder het screenshot klik nog steeds niet Moet echt de link kopiëren en deze dan in mijn browserbalk plakken!
Thanks Zonnebloem! Misschien kan de software van het forum ertoe bijdragen dat de filmpjes weer vlot gaan. Is ook maar een idee, zo technisch ben ik niet aangelegd. Het probleem blijkt overigens op meer fora voor te komen.
De Youtube filmpjes op Bokt gebruiken Adobe Flash en dat werkt niet op iOS devices, dit ging ook al met iOS 6 al mis. Heel toevallig kwam ik vrijdag iets tegen dat dit probleem mogelijk op kan lossen. Staat hier op de lijst om verder uit te zoeken