Ik vroeg me af of het misschien leuk is om een nieuwe rubriek te maken om bokkers in het buitenland te interviewen? In het verleden heb ik wel eens een interview gelezen in de BBB en dacht dat het misschien wel leuk en leerzaam is om bokkers uit verschillende landen gewoon eens een aantal vragen te stellen over hoe het er bij hun aan toe gaat en over de huisvesting van de paarden. Misschien zelfs leuk om dan per land een stickie te maken met het interview van bokkers uit die landen en informatie voor transport, kosten en wet & regelgeving op paardengebied zodat andere mensen die willen emigreren hier al een hoop informatie uit kunnen halen plus de betreffende bokkers dan ook om informatie kunnen vragen.
Hoe ben ik op dit idee gekomen?
Doordat ik zelf op dit moment (en hopenlijk definitief) in Nieuw-Zeeland woon ben ik in het huiskamertopic [HK] Emigreren, waar heen en waarom terecht gekomen. In dit topic komen geregeld vragen voorbij van mensen die ergens heen willen emigreren als: hoe gaat dat, wat is jullie ervaring met transportbedrijf .... en wat komt er nog meer bij kijken. Ook worden er geregeld topics gestart met deze vragen en dus dacht ik dat het misschien handiger is om alles op 1 plek te hebben.
Misschien ben ik

gr daphne