Leuk....

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Fasel

Leuk....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-09-13 17:22

Worden 'oude' bokkers teruggeroepen om te zien hoe het er mee is. Kan ik niets meer posten omdat in de HK je minimaal 25 berichten geplaatst moet hebben. Tja, jammer. Ik ga geen 25 nonsens-berichten plaatsen.

Krijg meteen wel weer dat gevoel van 'ik weet al waarom ik niet meer kwam'.

Eske_B

Re: Leuk....

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-13 17:24

Dit is omdat dit een paardenforum is, anders kan je je aanmelden als niet-paardenliefhebber en alleen bij lzp gaan meepraten, of spammen...

Destination

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-13 17:24

Heb je je oude account niet meer dan?

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-13 21:44

Heb je je oude account niet meer of kom je niet meer ingelogd? Zo nee misschien Bart vragen over hoe je weer ingelogd komt. Anders moet je toch even 25 posts doen om in de huiskamer te komen.

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-13 21:45

25nonsens berichten is dan ook niet de bedoeling :)

En heel veel bokkers zijn juist blij met die regel :)

Waarom gebruik je je eerste account dan niet gewoon? Een mod of beheer kan je daarbij helpen als je het eea kwijt bem.

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-13 21:49

Ik snap niet zo goed waarom je dit topic opent. Die 25 berichtjes heb je in een paar minuutjes geplaatst hoor. Om dan meteen weer het gevoel te hebben te weten waarom je hier al niet weer was.. Beetje overdreven, niet?

Daphne__

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-13 23:27

Of is TS een oude gebande bokker, dan is het natuurlijk niet zo vreemd dat ze haar oude account niet meer kan gebruiken :+

KimD

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-13 23:32

Maar dan is het niet slim om en topic te openen. :')

xSwanHeart

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-13 23:32

Tja, Bokt kan ook niet ruiken dat jij (met een nieuw account) een oude bokker bent.
Ik vind die regel juist heel goed, het houdt spammers buiten.

Daphne__

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-13 23:35

KimD schreef:
Maar dan is het niet slim om en topic te openen. :')

Of juist wel, wie verwacht nou dat je dat doet als je geband bent :Y)

Mondy

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-13 23:39

Snap niet echt wat het nu voor moeite is om 25 berichten te plaatsen, dat is toch zo gedaan ? Lijkt me sterk dat dat de reden was dat je niet meer op t forum wilde zitten. Ik ben er zelf alleenmaar blij om, kijk maar naar het voorbeeld van de 1 april grap wat er toen gebeurde qua aanmeldingen. Prima dat mensen zich aanmelden maar het is een paardenforum dus 25 nuttige berichten lijken mij dan ook niet heel erg lastig.
Maar iig welkom terug :)

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-13 08:03

Daphne__ schreef:
Of is TS een oude gebande bokker, dan is het natuurlijk niet zo vreemd dat ze haar oude account niet meer kan gebruiken :+

Ook dan mag je op eengegeven moment gewoon terug komen onder je oude account.

Rije
Hoofd Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-13 08:35

Sammie schreef:
Daphne__ schreef:

Ook dan mag je op eengegeven moment gewoon terug komen onder je oude account.

Kleine aanvulling: elke aanvraag tot terugkomst wordt door de Bezwaarcommissie bekeken. Wij hechten er sterk aan dat er uit de motivatie blijkt dat de gebande bokker in kwestie beseft wat er is fout gegaan en dat hij/zij nu wel volgens de regels verder kan/wil bokken. Ook de omstandigheden spelen natuurlijk mee: Iemand die systematisch mensen heeft oplicht op de Bokt Markt heeft weinig kans om ooit weer terug te mogen komen op Bokt. Je mag dus niet zomaar automatisch terugkomen na een ban.

Polly
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-13 10:25

Sinds het topic dat staat is het ook helemaal stilgevallen zoals ik al verwacht had.

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-13 10:33

Maar Polly, niet om het een of ander. Dat was hier ook gebeurd. Dat heeft echt niks met een verplaatsing te maken. Je ziet het topic in je Eigen berichten ook verschijnen, dus via die weg kom je ook in het topic en is reageren ook gewoon mogelijk.

Met dat soort hé hoe gaat het topics en ook meetings irl is het precies hetzelfde. Men hoort weer eventjes van elkaar, is weer bij gepraat en dan is het weer goed. En over een tijdje vraagt iemand zich weer hetzelfde af en komt er weer een topic of meeting.

Overigs is de laatste reactie van gisteren.. Dat vind ik nou niet echt onder ‘helemaal stilgevallen’ vallen. :)

Polly
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-13 10:35

Ik stuur je wel even een pb

Fasel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-09-13 13:07

Ik ben nooit geband en ik weet helemaal niets van een oud account. Men zegt bewijs te hebben maar zekere personen hebben in het verleden toegang gehad tot mijn mail. Ik heb niets meer met paarden en kwam alleen de oudjes van vroeger even gedag zeggen. Mijn oude account Fasel bestond niet meer.

Maar goed mij om het even. Ik zal er niet van wakker liggen. Maar ik begrijp wel waarom er mensen gevlucht zijn naar andere plaatsen op het www.

Zoals ik in de mail al zei, mijn accounts en al wat er aan zou moeten hangen mogen weg.

Fasel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-09-13 13:10

_Mondy_ schreef:
Snap niet echt wat het nu voor moeite is om 25 berichten te plaatsen, dat is toch zo gedaan ? Lijkt me sterk dat dat de reden was dat je niet meer op t forum wilde zitten. Ik ben er zelf alleenmaar blij om, kijk maar naar het voorbeeld van de 1 april grap wat er toen gebeurde qua aanmeldingen. Prima dat mensen zich aanmelden maar het is een paardenforum dus 25 nuttige berichten lijken mij dan ook niet heel erg lastig.
Maar iig welkom terug :)

Raar toch? Je moet 25 berichten plaatsen, ongeacht wat. Wat is dan het nut? :D

AdnerB

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-13 13:11

dus eigenlijk plaats je deze berichten om jezelf even uit te laten over wat jij van bokt vind?
jammer dat je op deze manier tijd verspilt voor jezelf :)

Fasel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-09-13 13:15

AdnerB schreef:
dus eigenlijk plaats je deze berichten om jezelf even uit te laten over wat jij van bokt vind?
jammer dat je op deze manier tijd verspilt voor jezelf :)

Lol. Als jij dat vindt :P

Anyways. Groetjes aan de oude bokkers. Ik ben evt elders nog te vinden. Onder andere facebook. Heb daar al een paar bokkers vh eerste uur. Zijn er een paar die ik niet heb. Zou het leuk vinden een aantal nog weer tegen te komen.

AdnerB

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-13 13:19

je kan bokt zo leuk of zo stom maken als je zelf wilt..het is maar net wat voor instelling je hebt :)

bokt is niet voor niets een groot forum..

succes :D

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-13 13:20

Fasel schreef:
Ik ben nooit geband en ik weet helemaal niets van een oud account. Men zegt bewijs te hebben maar zekere personen hebben in het verleden toegang gehad tot mijn mail.
Ik begrijp dit niet zo? Wat voor bewijs? Je zegt een Bokker van het eerste uur te zijn, maar nu zeg je ik weet helemaal niks van een oud account. Van Fasel was er toch eerder een account? Je kan dan toch contact opnemen met beheer en vragen of ze je oude account willen herrijzen, dan kun je zelfs het mailadres weer aanpassen. (dat laatste weet ik niet helemaal zeker, maar dat valt zo na te gaan)

Fasel schreef:
Raar toch? Je moet 25 berichten plaatsen, ongeacht wat. Wat is dan het nut? :D
25 berichten, maar zeker niet ongeacht wat. Ze moeten wel degelijk inhoud hebben en voor iemand die vroeger iets met paarden heeft gehad zou dat toch niet zo moeilijk moeten zijn?

edit: memberlist.php?mode=viewprofile&u=4276 Is dit je oude account?

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-13 13:24

Fasel schreef:
Ik ben nooit geband en ik weet helemaal niets van een oud account. Men zegt bewijs te hebben maar zekere personen hebben in het verleden toegang gehad tot mijn mail. Ik heb niets meer met paarden en kwam alleen de oudjes van vroeger even gedag zeggen. Mijn oude account Fasel bestond niet meer.

Maar goed mij om het even. Ik zal er niet van wakker liggen. Maar ik begrijp wel waarom er mensen gevlucht zijn naar andere plaatsen op het www.

Zoals ik in de mail al zei, mijn accounts en al wat er aan zou moeten hangen mogen weg.

Je bent een bokker geweest. Dat wil toch zeggen dat je voorheen ook een account gehad hebt? Op dat account kun je toch ook inloggen? Kennelijk ben je nooit geband geweest, anders was dit account ook wel geband wegens schaduwaccount.

Jouw oude account was toch:
memberlist.php?mode=viewprofile&u=4276

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-13 13:27

Ik kom met zoeken idd bij dat account uit en is gebruikt tot in 2008. :)

Als je daar de gegevens van kwijt bent kun je dat zo regelen met beheer.

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-13 15:29

Fasel de naam kwam me al bekend voor. Endurance of iets met arabieren toevallig? Tenminste zoiets staat me bij. Idd een bokker vanaf het bijna begin. Ik kan dat account idd niet meer terugvinden.