1. Hoe vaak per jaar bezoeken jullie een ruitersportzaak?
2. Hoeveel geld geven jullie gemiddeld per bezoek uit?
3. Heeft de crisis invloed gehad op jullie uitgaven voor het paard?
Alvast bedankt!!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Rex_Rolfo schreef:Ik denk dat de uitgaven van de meeste mensen te onregelmatig zijn om er een zinnig woord over te zeggen. "Ik kom minder bij een ruitersportzaak" kan nog steeds betekenen dat iemand 1x 150 euro uitgeeft ipv 3x 40. Kom er evenveel kan ook betekenen dat er 3x 30 wordt uitgegeven ipv 3x 40.
En wie weet nog hoe vaak ie 10 jaar geleden bij een ruitersportzaak kwam en hoeveel er uitgegeven wordt? Wat is de invloed van de- of inflatie op die uitgaven? Want hoe lang leven we al niet in de "crisis"? Ik geloof wel dat de crisis echt is, maar zet het toch even tussen aanhalingstekens omdat iedereen er zijn eigen draai aan geeft en iedereen het anders merkt.
Damelza schreef:Amigo_stan schreef:School opdrachten mogen niet op bokt..
Het gaat meer om schoolopdrachten van: er staat in mijn werkboek een vraag die ik niet snap. Kunnen jullie mij helpen? Voor deze schoolopdracht moet zij mensen enquêteren. Ze laat ons dus niet haar huiswerk doen...
DeSa schreef:Ik weet nog wel dat ik 8/7 jaar geleden veeel vaker in de ruitersportzaak kwam en een stuk meer uitgaf. Maar had toen ook geen vaste lasten. Leuke collectie werd gewoon aangeschaft. Nu enkel wat nodig is.
liesJ schreef:3. Heeft de crisis invloed gehad op jullie uitgaven voor het paard?
de crisis nog niet echt maar we willen graag een ander huis en hebben net een kindje gekregen dus probeer er wel op te bezuinigen ( op spullen die paard echt nodig heeft wordt niet bezuinigd).
Amigo_stan schreef:Jhawel, zij neemt dit op in haar schrift en levert het in. Dat is iemand anders huiswerk echt wel maken.