A_nouk: dat zou niet moeten gebeuren, ik heb het hier geprobeerd in chrome en daar zie ik ze gewoon. Als het weer gebeurt kun je ctrl-F5 proberen, helpt dat niet dan heb ik graag een linkje naar het topic.
F5 heeft hier weinig zin Doe ik zo vaak per dag, maar nu helpt het niks
Maar eerst stond er bij mij: vorige-ga naar pagina-volgende, met daaronder de pagina nummers, maar de nummer zijn nu weg. Voor even niet erg, maar hoop niet dat het zo blijft
LhinnOlijf: wat gebeurde er met de markt? Treedt dat probleem nog op?
Ik krijg deze melding 'U heeft niet voldoende toegangsrechten voor deze pagina.' Ik kreeg dit toen ik op een url link klikte voor de bokt markt. Dit is de link http://www.bokt.nl/markt/ad/187414/allr ... 2-dressuur
Grr, ik krijg niet de volledige link gecopiert ... staat iig in dit topic [HK] Nieuw paard kopen deel XIV [HK]Nieuw paard kopen XIV, pagina 89 bijna onderaan
xStephanie en xVerax: op de mobiele layout waren de linkjes in de paginanummers voor veel mensen zo klein dat ze vooral onoverzichtelijk en onbruikbaar waren. Op mobiel zijn ze dus verwijderd, je kunt wel zien op welke pagina je zit, maar je kunt ze niet aanklikken. De belangrijkste functies 'vorige' en 'volgende' zijn juist wat beter bruikbaar gemaakt. Ook kun je vanuit het forum altijd rechtstreeks naar de laatste post door op het witte blaadje met pijltje te klikken. Zijn er nog andere plekken in het topic die je vaak wilt bereiken?