Te lang uit de paarden ?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

suzukie1

Te lang uit de paarden ?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-08-13 21:51

Hoi iedereen

Ik heb een vraag ik moet op 25 paard gebonden onderwerpen reageren om meer te mogen op bokt .Ik moet zeggen ik vindt dit erg lastig ,ik ben al jaren niet meer actief in de paarden en er is zoals ik lees en leer heel veel verandert in de paarden sport op veel vlakken ten goede en veel dier vriendelijker soms weer wat doorgeslagen naar de andere kant. Als ik sommige post lees dan zou ik echt geen advies of tips weten te geven en opsporing gezocht gaat al helemaal aan mij voorbij (ik ben er al 10 jaar uit) .Ik durf me dus niet echt aan tips te wagen want in mijn tijd ging het gewoon anders en was tuig en rijkleding anders , je had ook maar twee of drie borstels en geen stofzuigers om je paard schoon te maken . Mijn vraag is dus bokers van boven de 40 en al lang niet meer gereden hoe doen jullie dit 25 post plaatsen .
Gr suzukie1

capopjekop

Re: Te lang uit de paarden ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-13 21:54

Welkom op bokt? Kun je wel op de fototopics reageren?

quibje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-13 22:00

Welkom en kijk gewoon in allerlei topics, het hoeft niet altijd advies te zijn, je kan ook vragen stellen aan anderen

suzukie1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-08-13 22:00

Hoi capopjekop

Alvast bedankt voor je reactie. Ik heb daar nog niet gekeken ga ik meteen doen jee het is zo groot hier bedankt voor de tip
gr suzukie1

suzukie1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-08-13 22:05

Hoi Quibje

Als je vragen stelt moeten die toch ook paard gerelateerd zijn .Eigenlijk heb ik niet zoveel vragen op dit moment over paarden .Ik vind bokt juist zo leuk omdat het fijn breed is en je vaak ook topics ziet die niets met paarden te maken heeft wel met bv andere dieren en soms kriebelt het om te reageren .
gr suzukie1

pillow

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-13 22:06

Ach je kunt overal wel op reageren hoor. Er wordt op Bokt heel vaak heel onnozel gereageerd, dus het valt echt niet op dat je een fout of niet toe doende antwoord of advies geeft.

Roux

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-13 22:08

Mij is het ook gelukt, moet kunnen :D (40+, 10 jaar niet gereden) welkom trouwens! Ga je weer rijden of aan t eigen Peerd?

it_is_me

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-13 22:09

Gewoon hier en daar ergens op reageren, dan zit je zo op de 25 berichten.

pinto_1

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-13 22:12

Welkom leeftijdsgenoot (ok, scheelt een jaartje) ;)
Ben ook wel benieuwd naar je paardengeschiedenis. Heb je paardgereden, eigen paarden gehad, en inmiddels weer begonnen met rijden?

suzukie1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-08-13 22:37

Hoi

Bedankt voor de reacties ben inmiddels wat wijzer en inderdaad op dingen aan het reageren.
Mijn paardengeschiedenis is als kind van 5 op les bij de boer en tot 1999 gereden toen werd ik ziek ik heb zowel reuma als een spierziekte. Ik heb inderdaad pony's gehad en nu nog een op het rusthuis aan zee. Ik wil graag gaan leren mennen maar op dit moment gaat er veel tijd zitten in onze kinderen (zij zijn geadopteerd en nog niet zo lang in Nederland).Ook wil ik in de toekomst een leuke men pony maar zolang ons andere paard er nog is wachten we daar even mee.

rina

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-13 23:03

Hallo en welkom Suzukie. Ja dat posten als je zelf niet meer actief in de paarden zit kan best lastig wezen. Maar je kan ook gewoon vragen stellen in de topics over het onderwerp. Zoals je nu aan het posten bent, helpt het je berichtenaantal niet, die staat nl nog steeds op 1 ;) terwijl ik in jou berichten kan zien dat je al meer gereageerd hebt. Het moet zover ik weet wel op de paarden gerealteerde gedeeltes zijn waar je post om aan die 25 te komen.
Ga dus gewoon kijken op de verschillende stukjes fora, en als je een interessant onderwerp ziet kan je daar altijd vragen ed over stellen.

shetjeIris

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-13 23:09

Ik heb hetzelfde probleem, 25 berichten schiet echt niet op bij mij.

rina

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-13 23:18

shetjeiris maar jou berichtenaantal staat al op 35. Je bent er dus al :D Nu zou jij dus die groepen aan moeten kunnen melden. Want dat moet wel, je moet je ervoor aanmelden, en dan wordt je met genoeg berichten vrijgeschakelt om ook in de HK te kunnen posten.

shetjeIris

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-13 23:22

rina schreef:
shetjeiris maar jou berichtenaantal staat al op 35. Je bent er dus al :D Nu zou jij dus die groepen aan moeten kunnen melden. Want dat moet wel, je moet je ervoor aanmelden, en dan wordt je met genoeg berichten vrijgeschakelt om ook in de HK te kunnen posten.

Ik = blond.
Zoals vandaag wilde ik iets posten in Beestenboel. Dat lukte niet. Moet ik me daar eerst aanmelden?

shetjeIris

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-13 23:24

Lukt echt niet.
Ik krijg deze melding: Je hebt nog geen 25 nuttige berichten op de specifieke paarden forums. Je hebt nog 6 berichten nodig.

Mona2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-13 23:26

niet alle antwoorden/reacties telt voor die 25 (nutige) postst,
doe er al een aantal jaartjes over nu :D

quibje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-13 16:41

hahahaha eigenlijk best hilarisch dat het zo moeilijk is om 25 paard gerelateerde berichten te plaatsen

niet dat ik jullie uitlach he?!

Elise_0o

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-13 14:50

Ik moet er nog 3 :P
Ik ben overal opzoek geweest naar hoe ik er achter kon komen hoe veel berichten je nodig had en waar die regel stond. Of ik heb op de verkeerde plekken gezocht of het staat niet echt duidelijk aangegeven?

Sha_r0n

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-13 14:57

Ik wist niet eens dat die regel bestond _O- Maar denk niet dat het zo moeilijk hoeft te zijn hoor. Klik gewoon wat interessante onderwerpen aan en reageer erop. Denk dat je in no time aan de 25 zit.

taverno

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-13 12:40

suzukie1 schreef:
Hoi iedereen

Als ik sommige post lees dan zou ik echt geen advies of tips weten te geven en opsporing gezocht gaat al helemaal aan mij voorbij (ik ben er al 10 jaar uit) .Ik durf me dus niet echt aan tips te wagen want in mijn tijd ging het gewoon anders en was tuig en rijkleding anders , je had ook maar twee of drie borstels en geen stofzuigers om je paard schoon te maken .

Je hoeft niet perse tips te geven maar je kan ook vragen stellen. :D

Zighenya
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-13 12:45

haha leuke vraag! Ik kan me niet eens meer herinneren waar ik begonnen ben. En zoveel posts heb ik nou ook weer niet.

Ik ben ietsje jonger (27) maar wel ook een tijd 'uit' de paarden geweest. Omdat ik 2,5 jaar geleden van mijn toenmalige vriend weer aan de hobby moest en ik eigenlijk maar 1 hobby kende heb ik weer een paard gekocht. (Het is niet zo simpel gegaan als het klinkt natuurlijk) Ondanks dat zij totaal niet is wat ik zocht en ik haar eigenlijk kocht met het idee haar in te rijden en door te verkopen kan ik met dit dier lezen en schrijven en ben dolgelukkig met haar. Ze heeft afgelopen mei haar eerste veulentje gehad uit een gewonnen dekking en ook met deze ben ik dolblij :)

Elise_0o

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-13 13:40

Een gewonnen dekking?

Ikzelf ben er ook een tijdje uit geweest, mede door een ongeluk en een appartementje in de stad waar ik geen paard kon houden. Na de verhuizing gelijk gaan kijken en nu heb ik er 2.
Merk dat ik de helft van de termen die hier gebruikt worden niet ken en dat er in de afgelopen jaren echt veel is veranderd in de paardensport.
Ik zit hier vooral voor alle vragen die ik heb en door veel te lezen kan ik achter de betekenis van die termen komen :P

Jazzythecorg

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-13 13:54

Ik word over 2 dagen 28 en ben sinds een jaar weer begonnen met rijden,ben nog niet zo lang actief op bokt maar ik snap niks van die 25 nuttige berichten,je mag zolang je geen 25 nuttige berichten hebt gestuurd ook niet in alle topics reageren? Ja hoe kom je dan ooit aan die 25 berichten.je kunt inderdaad wel op fototopics reageren

Esmeralda

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-13 13:57

je kan natuurlijk ook in je eigen woorden schrijven wat een bovenstaande reactie als "nuttig" advies geeft

Mjetterd

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-13 14:00

claudia85 schreef:
Ik word over 2 dagen 28 en ben sinds een jaar weer begonnen met rijden,ben nog niet zo lang actief op bokt maar ik snap niks van die 25 nuttige berichten,je mag zolang je geen 25 nuttige berichten hebt gestuurd ook niet in alle topics reageren? Ja hoe kom je dan ooit aan die 25 berichten.je kunt inderdaad wel op fototopics reageren

Maar foto topics tellen niet mee voor je 25 posts.

Tja, het is lastig inderdaad. Succes!