Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
delerium schreef:Begrijpelijk dat je die mosterd na de maaltijd-reactie jammer vond. Vind ik ook. Doe je je best blijkt het nog voor niets. Hm.
Om te zeggen "er hoeft niets anders te gebeuren dan kijken en sluiten" is te gemakkelijk gesteld. Soms moet er echt wat mee, en niet zelden vraagt dat een enorme bult inleeswerk.
TEMs die gesloten zijn zijn niet meer zichtbaar voor de mods overigens.
Als het ter zake doend is heb ik nog wel ergens een topic met de voorbeelden van hoe TEMs eruit zien aan de achterkant van de schermen? (als de foto's het nog doen hoor, geen idee)
delerium schreef:Begrijpelijk dat je die mosterd na de maaltijd-reactie jammer vond. Vind ik ook. Doe je je best blijkt het nog voor niets. Hm.
Om te zeggen "er hoeft niets anders te gebeuren dan kijken en sluiten" is te gemakkelijk gesteld. Soms moet er echt wat mee, en niet zelden vraagt dat een enorme bult inleeswerk.
TEMs die gesloten zijn zijn niet meer zichtbaar voor de mods overigens.
Als het ter zake doend is heb ik nog wel ergens een topic met de voorbeelden van hoe TEMs eruit zien aan de achterkant van de schermen? (als de foto's het nog doen hoor, geen idee)
Cayenne schreef:Ik heb een TeM weleens 3 weken open gehad. Ook een paar keer zelf nog een keer op gereageerd in de hoop dat het dan onder de aandacht kwam en de mods van het betreffende subforum gepbt, maar niets nada..
Cayenne schreef:Ik kan het topic niet vinden (heb het ook ontstipt en weet de titel niet meer), maar de TEM ging over jonge bokkers onder de 16 die voor een 18+ lijn werkten. Dit werd in dat topic besproken en is volgens de wet niet toegestaan.