Waarom is bokt zo moeilijk met verkoop?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

LadyMadonna

Waarom is bokt zo moeilijk met verkoop?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-08-13 12:07

Laatst had ik een actie speciaal voor een hk topic waar ik actief in ben, mocht niet, moest het op de markt zetten (gaat niet met zo'n specifieke actie)
Maar ok, jammer dan.

Nu had in een ander hk topic iemand de link naar haar markt advertentie geplaatst, is verwijderd... Moet via de markt of onderschrift.
Als je "commercieel" bent moet je ook ontzettend oppassen.
Open je een topic met de vraag of mensen ervaring hebben met een bepaald product, omdat je dit misschien in je collectie op wilt nemen, kan je binnen no time een slotje verwachten omdat het commercieel is :?

Waarom doet bokt hier zo ontzettend moeilijk over?

Ymor

Re: Waarom is bokt zo moeilijk met verkoop?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-13 12:16

Vraag ik me ook af. Als je samen in een topic zit mag je toch wel je eigen spullen laten zien?!

Annash
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-13 12:23

Ik zit daar ook mee... als eigenaresse van een webshop wil ik zo nu en dan graag ervaringen weten van mensen die al bekend zijn met een product, dat zegt me immers meer dan een verkooppraatje! Maar dat kan ik hier op Bokt niet vragen... zeker niet als ik het al in mijn shop heb gezet. Dat vind ik een gemiste kans voor mij, gezien hier de doelgroep zit.

NathalietjeB

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-13 12:24

dat is ook echt iets wat ik mij af vraag idd en ook zeker als je al een langere tijd in een hk topic zit ....
dan vind ik als iets specifiek gerelateerd is aan het hk topic of net al wat annash hierboven zegt dat dat gewoon moet kunnen om een link te plaatsen ik vind het zo kinderachtig dat er dan gelijk een pb komt met ja kan niet want t moet maar op de bokt markt plaats vinden..en dat gelijk de link maar verwijdert word

Annash
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-13 12:47

Ach, ik snap heus dat er een lijn getrokken moet worden. Bepaalde regels denk ik: :? meen je dat nou?!
Andere regels kan ik snappen. Maar een situatie zoals ik in mijn vorige post schetste is niet makkelijk. Ik wil graag ervaringen horen, maar kan dat eigenlijk niet vragen. En op via de markt bereik ik mijn doelgroep dan niet / kom ik niet aan mijn reacties, dus dat is ook geen optie. Dat is imo jammer, zowel als ondernemer en gebruiker.

dito

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-13 12:49

juist op bokt is het fijn om ervaringen te horen omdat je precies de doelgroep hebt die je wilt hebben. Kan er dan niet eens speciaal topic voor aangemaakt worden?

Annash
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-13 12:58

Ik denk als je een centraal topic hebt met algemene productervaringen, je nog niet de reacties krijgt die je wilt hebben. Als je een topic hebt over een speciaal product, of een productenlijn, spreekt dat de mensen aan die ervan gehoord hebben. Ergens tussen in een algemeen topic wordt dat denk ik niet gezien. Maar een apart topic kan ik, als ondernemer, in ieder geval niet aanmaken. Dan moet ik daar weer iemand voor regelen (want dat gebeurt natuurlijk genoeg...)

Dustinlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-13 13:44

Ik ga dit ook even volgen, zeker als iemand een link van een advertentie in een HK topic plaatst wat ook de doelgroep is en daar misschien mensen zitten met interesse.

Zamora

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-13 13:51

Helemaal mee eens. Als je nou alle topics volzet met je advertenties ok maar als je er regelmatig komt en gewoon je advertentie wilt delen. Moet kunnen toch.

Annash
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-13 14:09

Dat moet imo idd kunnen, maar is voor teammies wel moeilijk te controleren...

Ymor

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-13 14:14

In huis kamer topics niet. Ik vind sowieso dat ze niet zo streng hoeven te controleren in hk's. En al helemaal niet als meelezers temmen

saskiakefie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-13 14:15

Vergeleken met andere fora vind ik het echt héél erg meevallen, want daar heb je niet eens zo'n markt als hier en mag je het soms ook niet in je onderschrift zetten als je iets wilt verkopen, als je al een onderschrift hebt...

Mariska80

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-13 15:23

Wij hadden ook een topic geopend om te kijken wat er onder de mini liefhebbers speelt/missen voor de mini's
Dit mag dan niet terwijl iedereen het kan lezen en iedereen kan posten je zou denken dan kan iedereen het lezen enz.
Maar nee dat mag niet helaas dus nu moeten we iedereen persoonlijk benaderen wat veel meer tijd kost.

Wat betreft een link in een HK topic zou moeten kunnen vind ik maar goed als het niet mag....

Ymor

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-13 15:30

Mariska80 schreef:
Wij hadden ook een topic geopend om te kijken wat er onder de mini liefhebbers speelt/missen voor de mini's
Dit mag dan niet terwijl iedereen het kan lezen en iedereen kan posten je zou denken dan kan iedereen het lezen enz.
Maar nee dat mag niet helaas dus nu moeten we iedereen persoonlijk benaderen wat veel meer tijd kost.

Wat betreft een link in een HK topic zou moeten kunnen vind ik maar goed als het niet mag....

Terwijl dat voor de mini liefhebbers juist een super goed en fijn topic was!

Evelijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-13 15:33

De vraag is alleen of al iemand het opent die geen winkeltje heeft met zelfde soort vraag of zo'n topic dan ook gesloten wordt.

Annash
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-13 15:33

Lijkt me niet, er zijn toch genoeg topics met ervaringen over bepaalde producten?
Kijk hier maar: [HAR] Harnachement

Ymor

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-13 08:43

Ik ben benieuwd of er nog een modje komt reageren

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-08-13 22:21

Aarde aan bokt team... Do you copy?!

dito

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-13 06:51

ik dacht kom eens in het topic terug kijken hoever het ervoor staat, helaas niet dus. Komt nu weer nieuw in de lijst dus wie weet....

Olympia

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-13 09:23

LadyMadonna schreef:
Aarde aan bokt team... Do you copy?!

Ik als FZ mod heb de afgelopen 2 dagen geen tijd gehad voor een antwoord ivm een overlijden. Ik wilde vanavond of morgen hierop reageren. Dan weten jullie waarom er van mijn kant nog geen reactie was. En wanneer de reactie komt

NathalietjeB

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-13 09:50

maar dr zijn toch meer modjes dan alleen jij olympia die kunnen reageren zo moeilijk is dat niet lijkt mij...

Kirsha

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-13 15:11

Eh, alsof de mods niets anders te doen hebben dan alleen dit topic in de gaten houden :roll:

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-08-13 15:20

Ongetwijfeld kirsha... Echter dat er vanuit het team geen reactie komt is niet voor het eerst.

En het team wil graag dat users zich aan de afspraken houden, prima, maar dan verwacht ik dat ook terug.
Niks ten nadele van Olympia, maar zij is niet alleen...

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-13 20:50

Bovenaan elk topic staat welke mod er op welk forum zit. Als je het echt te lang vind duren kun je altijd een pb sturen.

Olympia

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-13 17:13

Ik ben inderdaad niet alleen hier op ForumZaken. Echter is het vakantie periode, dus qua bezetting kan het nu soms even wat langer duren.

Ik heb even Duhelo gelokt naar dit topic. Zij is moderator van MensenWelzijn. MW is en blijft een informatief stukje van Bokt waar er ondanks het een HK topic is, toch strenger wordt gemodereerd dan in de echte huiskamertopic op de HK :)