Dus:
Noord:
-Groningen
-Friesland
-Drente
-Eilanden
Midden:
-Flevoland
-Utrecht
Oost:
-Gelderland
-Overijssel
West:
-Noord Holland
-Zuid Holland
Zuid:
-Zeeland
-Noord Brabant
-Limburg
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Anoli schreef:Wat is de moeite van een plaatsnaam opzoeken op google maps?
Ik doe dat ook wel hoor als ik een plaats niet weet te vinden uit een fotomeeting-topic.
Ik denk dat je met deze onderverdeling het helemaal onoverzichtelijk maakt, want niet iedereen zet het goed neer, de modjes moeten het verplaatsen, etc...
Nee hoor, ik vind het prima zo
Fading schreef:Anoli schreef:Maar er zijn heel veel meetings met dezelfde locatie...
Dus eenmaal opgezocht dan weet je in de toekomst toch waar die locatie ligt?
En een plaatsnaam bij google maps invoeren kost geen 5 minuten tijd hoor
nog een minuut
lovey_ou schreef:Ik snap wel wat TS bedoelt maar aparte forumdelen lijkt me ook niks nee
Lijkt me beter om tags te gebruiken? dus dan krijg je titels zoals dit [NH] Paarden fotomeeting
of [ZH] Menselijke fotomeeting
zodat je in ieder geval weet in welke provincie de meeting is.
saskiakefie schreef:Valt tegen. En ik houd het niet bij ik kijk gewoon af en toe en dan zijn er weer tig bijgekomen en dan ben ik best een tijd bezig, dus nee ik vind het niet makkelijk en overzichtelijk.
Fading schreef:Ja er komen er tig bij,
De meetings moeten gewoon echt geminderd worden... 't is namelijk niet echt goed voor de markt in de fotografie.. Eigelijk gewoon per locatie 1 meeting per maand.
Zo voorkom je ook de laatste afmeldingen, maargoed.
VisibreTeam schreef:Fading schreef:Ja er komen er tig bij,
De meetings moeten gewoon echt geminderd worden... 't is namelijk niet echt goed voor de markt in de fotografie.. Eigelijk gewoon per locatie 1 meeting per maand.
Zo voorkom je ook de laatste afmeldingen, maargoed.
Gaat denk ik niet gebeuren... Modellen denken: yay gratis foto's, en fotografen die doen hun best om gaaf portfolio materiaal te verzamelen....
Het maakt idd de markt kapot, maar ik ben bang dat je er niet veel tegen kunt beginnen
Fading schreef:Niet alleen de locaties en de sfeer. Vooral de markt ):
Poiuytrewq schreef:Je ziet heel vaak dat ze nog fotograven zoeken dus whats the problem
Vind het een beetje onzin om alles in subgroepen te zetten, dan beter een tag met [ZH] of [GR] of zo. Maar dat is een keus voor ieder voor zich. Opzoeken is ook maar een kleine moeite.. haha..