Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
letrow schreef:Het is net als in de echte wereld, iedereen heeft een mening![]()
Sowieso zijn fora erg geschikt om je mening op te spuien zonder enige terughoudendheid, dat is hier zo, dat is op bijvoorbeeld tweakers.net ook zo.
Vrouwen onder elkaar(groot gedeelte van bokt) vind ik ook regelmatig feller dan mannen. Zoals ik al zei, vergelijkbaar met de buitenwereld
Bizzybijtje schreef:Sok schreef:Je bent gewoon nog niet lang genoeg lid
Maar even zonder dollen, de bokt-gebruikers zijn wel een afspiegeling van de maatschappij...
Ik vind deze 7 jaar al te veel.
Cerilene_ schreef:Ik vind dit totaal niet het geval. Ik zie eigenlijk nooit ongefundeerde kritiek. Vaak wordt er kritisch gereageerd voor de bestwil van degene zelf of diens paard. Als mensen er niet tegen kunnen dat er eerlijk gereageerd wordt, moeten ze het niet op een openbaar forum zetten.
Ik irriteer me eerder aan eigenwijze topicstarters die weigeren sportief te zijn en tips aan te pakken om er hun voordeel mee te doen. Als je op een topic enkel kritiek krijgt als TS zou diegene misschien eens bij zichzelf te rade moeten gaan in plaats van in de verdediging schieten en het slachtoffer uithangen...
Liezel1 schreef:Ja, ik rijd al jaren niet meer...
Heb een drukke baan en al tijden niets gepost, nu heb ik vakantie en zit ik een beetje te internetten... Ben al jaren niet meer bij de tijd wat paarden betreft...
Poiuytrewq schreef:Bizzybijtje schreef:
Ik vind deze 7 jaar al te veel.
?Wat doe je hier dan nog?