Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Eileen_ schreef:Tsja... er staat toch aangegeven dat t 18+ is?
Als je onder de 18 bent en je hebt geen behoefte om dat te lezen, klik je het toch gewoon weer weg? doe ik ook
Eileen_ schreef:Tsja... er staat toch aangegeven dat t 18+ is?
Als je onder de 18 bent en je hebt geen behoefte om dat te lezen, klik je het toch gewoon weer weg? doe ik ook
Ladybird schreef:Eileen_ schreef:Tsja... er staat toch aangegeven dat t 18+ is?
Dus dan moet je in HKtitel dus 18+ zetten dan moet alles goed zijn? Dan kunnen -18 jarigen toch ook het gewoon lezen? Als er 18+ bij staat vinden veel jongeren het alleen maar interessanter wordenDie zijn ook niet gek
spreekt uit ervaring
![]()
JPitty schreef:Ladybird schreef:Dus dan moet je in HKtitel dus 18+ zetten dan moet alles goed zijn? Dan kunnen -18 jarigen toch ook het gewoon lezen? Als er 18+ bij staat vinden veel jongeren het alleen maar interessanter wordenDie zijn ook niet gek
spreekt uit ervaring
![]()
Daarom dus mijn idee voor een apart 18+ deel met een soort sleutel (net als met die 25 berichten) alleen dan met je leeftijd, minimaal 18 jaar...
Ladybird schreef:Eileen_ schreef:Tsja... er staat toch aangegeven dat t 18+ is?
Dus dan moet je in HKtitel dus 18+ zetten dan moet alles goed zijn? Dan kunnen -18 jarigen toch ook het gewoon lezen? Als er 18+ bij staat vinden veel jongeren het alleen maar interessanter wordenDie zijn ook niet gek
spreekt uit ervaring
![]()
JPitty schreef:Zou het niet mogelijk zijn ergens een gedeelte te maken op Bokt waar dit wel mag? En speciaal 18+ gedeelte ofzo? En dan met een systeem dat je ook echt 18 moet zijn om te mogen meelezen?
kosseh schreef:JPitty schreef:Zou het niet mogelijk zijn ergens een gedeelte te maken op Bokt waar dit wel mag? En speciaal 18+ gedeelte ofzo? En dan met een systeem dat je ook echt 18 moet zijn om te mogen meelezen?
Nee doe dat maar niet. Dan kan ik pas over paar maanden weer mee lezen. Vind het heel leuk om te lezen.
Snap wel dat ze het kindvriendelijk willen houden. Maar een paar van dit soort topics moeten kunnen. Waarneer het in de titel staat dat het voor 18+ is, vind ik dat het moet kunnen.
Ladybird schreef:JPitty schreef:
Daarom dus mijn idee voor een apart 18+ deel met een soort sleutel (net als met die 25 berichten) alleen dan met je leeftijd, minimaal 18 jaar...
Hoe wil je dat realiseren dan Jenn? want ook jeugdige bokkers kunnen hun leeftijd opschroeven naar 18+