Ik had nog nooit van deze site gehoord, maar nu dus wel!

Ik ben dus Jeffrey, ik ben 25 jaar oud en woon op mezelf in een oud huisje van rond 1860, in het mooie centrum van Utrecht (nou ja, mooi, die bouwput genaamd Utrecht Centraal dus niet)..
Zoals vele anderen hier zit ik vaak op Tweakers, inmiddels al bijna 11 jaar, en lees ik meer de nieuwsberichten dan dat ik echt bijdraag in het forum.
In het dagelijks leven ben ik systeem- en applicatiebeheerder voor een grote overheidsinstelling, wat ik inmiddels al 3 jaar met heel veel plezier doe.. (fyi, mijn coördinator is een vrouw, en heb ook nog een vrouwelijke applicatiebeheerder collega

Wat ik verder nog doe? Ik pak graag een restaurantje met vrienden en collega's (best wel vaak eigenlijk, en dan vooral de aziatische keuken), en ga ook regelmatig dagjes uit met vrienden, zoals bijvoorbeeld een pretpark. Reizen is iets dat ik sinds een tijdje ook graag doe, zo ben ik sinds 2008 al 3x naar Amerika geweest (Colorado om precies te zijn, heel mooi gebied met in het westen de Rocky Mountains), en ben ik in 2011 naar de Alpe d'Huez geweest om mijn collega's te steunen die geld hebben ingezameld voor KWF.
En dan ook maar even een 'geeky' foto gemaakt op mijn werk

Tschüss!!