Sinds enkele dagen laadt mijn telefoon de fotos van photobucket niet. Als ik een link aanklik doet ie t wel. Maar geplaatste fotos in een topic zie ik dus niet. Bij mijn weten niets aan de instellingen veranderd. Wie helpt mij, alle andere fotos doet ie wel.
Dat probleem had ik ook al inderdaad! Dacht al dat het aan m'n foon lag die nodig aan vervanging toe is, maar blijkbaar toch niet. Ik heb alleen maar kruisjes. Links doet 'ie wel inderdaad. Ik bok niet via m.bokt.nl maar via de "gewone" versie (ik heb onbeperkt internet dus dan is dat fijner)
Die datum klopt wel ongeveer denk ik ja Het was ook echt opeens, want ik had nog een fototopic zitten kijken en toen ik daarna bij UK keek, werkte het niet meer.
Wilde ik even weten, dan zet ik dit topic naar Forumzaken zodat Bart er naar kan kijken
xSCWx
Geplaatst: 28-02-13 16:37
Zelfde probleem (heb er ook een topic over gemaakt). Bij mij laat hij enkel de foto's zien via Firefox. Niet via Explorer of Dolphin. Ik heb het ook bij shetlanderforum.nl Denk dus dat het aan de browser ligt. Misschien wordt het opgelost als er weer een update komt.