Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Gypsy schreef:Ik weet niet of dit werkt op bokt.
Bijv. in de typische topics over paardenwelzijn gaat het soms hard tegen hard. Dan zou je met een hele groep iemand verrot kunnen schelden, en het snel weer kunnen veranderen voor een mod het ziet.
Ellewies schreef:Nu denk ik zeker na over wat ik plaats en wat niet, maar het zou juist meer ruimte geven..
Bijvoorbeeld, ik heb een leuke foto van mijn paardrijdende vriend maar mijn vriend wil niet op internet. In een HK topic is iedereen benieuwd naar mn vriend. Ik plaats de foto, zet er * haal hem vanavond weer weg, snel kijken dus* erbij en savonds haal ik hem weg.
Geen man overboord en ruimte voor meer mogelijkheden dus.
Anoniem schreef:Ik vind het belachelijk dat je je oude posts niet kunt editten.
Zeker bokkers, zoals ik, die hier al jááren zitten en veel hebben gepost op een toen nog veel kleiner Boktje zijn ouder geworden en wijzer...en sommige dingen die je destijds wilde delen in je onschuld wil je nu weghebben.
Ik wist 8 jaar geleden niet zo goed hoe internet en bokt zich zou ontwikkelen en hoe vervelend ht kan zijn als berichten altijd en eeuwig nog te lezen zijn.
En wbt die gaten in topics...nou en...en topic van járen oud heeft toch geen toegevoegde waarde meer en vervuilt alleen ruimte.
Eline schreef:Het kan inderdaad goed dat je een aantal jaar geleden die reactie krijgt, maar het beleid op dit punt is de afgelopen jaren flink aangepast. 'Vroeger' was het standaardantwoord wat je kreeg op een vraag of een bepaald bericht aangepast of verwijderd mocht worden inderdaad: 'nee, daar had je van te voren over na moeten denken'. Op dit moment is er veel meer mogelijk omdat ook wij heel duidelijk zien dat de online wereld veranderd is. Van googlen tot exen die tot in den treure meelezen tot mensen die de afgelopen 10 jaar veranderd zijn en bepaalde dingen niet meer online willen hebben.
Als je berichten verwijderd wilt hebben van Bokt en je hebt daar een duidelijke reden voor (ik vond het stoer om drugs te gebruiken, heb daar nu last van / ik heb m'n ex een klootzak genoemd en vind het rot dat dat nog online staat / er staat een fototopic online waar ik zelf herkenbaar opsta en dat wil ik niet meer ), kun je contact opnemen met één van de moderators of met support@bokt - afhankelijk van je verzoek. Meer daarover kun je lezen op: http://www.bokt.nl/wiki/Bokt:Berichten_verwijderen
Het probleem uit de openingspost dat je beschrijft, dat je bepaalde dingen niet deelt omdat Bokt openbaar is, is ook bij ons bekend. We zijn daar al een tijd mee bezig, maar daar een goede oplossing voor verzinnen, zonder alleen het gevoel van 'schijnveiligheid' te vergroten is een lastige.