Heb je een dagje lekker gewerkt en dacht ik fijn met m'n "vrienden" in ons huiskamertopic te kunnen kletsen.Staan we op slot! ( waarschijnlijk totaal terecht en daar beklaag ik mij persoonlijk dan niet over! )Maar hoe ga ik nu m'n uren doorkomen tot ik in slaap val.
@ Saskiakefie: Fijn dat jij mij zielig vind. Maar ik heb nu eenmaal wat slaapproblemen en bokken is een van de manieren om even tot rust te komen.
Nee dat schreef ik niet, ik schreef: zielig topic. Wel goed lezen he?! Dan ehm ga je een hypnose filmpje zoeken op youtube
x_Schuimpje schreef:Waarschijnlijk trek je mensen aan met dit topic, klets hier verder. Dat was wel mijn hoop.
_Natasja_ schreef:x_Schuimpje schreef:Waarschijnlijk trek je mensen aan met dit topic, klets hier verder. Dat was wel mijn hoop. Heb je het daarom bij forumzaken neergezet?
_Natasja_ schreef:Ach ja lezen. Ik persoonlijk als ik me stoor aan een topic druk ik altijd op t kruisje boven in. Oh ik niet want dan is je heel internet weg. of je tablad
_Natasja_ schreef:Nee wist eigenlijk niet waar ik m moest plaatsen. Ik plaats bijna geen topics meer op bokt. Mesthoop
_Natasja_ schreef:Mesthoop. Dan moet ik een groen kleurtje krijgen! Zullen we daar maar eens voor gaan
saskiakefie schreef:_Natasja_ schreef:Nee wist eigenlijk niet waar ik m moest plaatsen. Ik plaats bijna geen topics meer op bokt. Mesthoop Hihihihi
saskiakefie schreef:https://www.youtube.com/watch?v=ZCzFyNLo06YIk denk niet dat zon filmpje me kan brengen wat artsen, psychologen, homeopaten en acupunctuur me ook niet konden brengen. Maar bedankt voor de moeite.
_MelloW_ schreef:Waarom is jullie topic op slot dan??? Vervelend he, niet kunnen slapen Stoute plaatjes in de OP