Heb al even flink gepuzzeld en gezocht hier op het topic. Maar ik krijg een topic niet in mijn onderschrift geplaatst
Heeft iemand een duidelijke uitleg?
Kentaro
Geplaatst: 30-01-13 17:32
Je gaat op je topictitel staan Rechter muisknop indrukken Snelkoppeling kopieeren Onder je gebruikersnaam (rechtsbovenin) ga je naar instellingen links bovenin kies je profiel dan kies je onderschrift wijzigen Dan ga je daar in staan, rechtermuisknop indrukken en plakken Dan zou ie er moeten staan
Je kunt toch ook gewoon de link naar je topic (die dus bovenaan in je internet browser staat) kopieeren en in je onderschrift plakken?
TS; het is echt heel simpel link naar je topic kopieeren en die plakken in je onderschrift.
Kentaro
Geplaatst: 30-01-13 17:39
Dat heb ik toch wat uitgebreider beschreven?! (weet alleen niet of het om haar eigen topic gaat of een ander topic, vandaar dat ik schreef titel kopieren)
Haha ja klopt, alleen jij doet het via 'snelkoppeling kopieeren', dus de titel en dan zit de link er onder. Je kan ook gewoon meteen de link uit je internetbrowser, uit de adresbalk kopieeren en plakken. Is wellicht wat handiger en minder omslachtig. En misschien voor TS makkelijker te begrijpen??
Ja alleen nu heb ik een nieuw probleem... Ik wil mijn bokt markt advertentie er ook in zetten. Maar als ik de snelkoppeling kopieer en plak, krijg ik dus letterlijk de snelkopping in beeld en niet de naam van de advertentie. Dus doe vast weer iets verkeerd
Tamadine
Geplaatst: 31-01-13 14:09
Bij mijn bokt advertentie doet ie bij mij ook niet idd met naam en toenaam.
Kentaro
Geplaatst: 31-01-13 14:11
Als je eens probeerd dat je de tekstkleur niet veranderd!
Lekker dan, want nu lukt het mij ook niet meer......
Monster_tos
Geplaatst door de TopicStarter: 31-01-13 15:15
Modjes: HELP!!
Appelflapje
Geplaatst: 31-01-13 16:51
Bij een Markt-advertentie wordt een link inderdaad niet automatisch veranderd in de titel van de advertentie. Je kunt wel handmatig een titel voor je advertentie verzinnen door deze code over te nemen (spaties weglaten uiteraard):
[url=http://www.bokt.nl/markt/ad/115637/verzorgerstalhulp-regio-wolvega-gezocht] .. Vul hier de tekst in die je zichtbaar wilt hebben ... [/ url]