al een tijdje is mijn profiel leeg en ik wil 'm graag weer wat opvullen.. Helaas wat inspiratieloos..
Hebben jullie linkjes van profielen van bokkers die apart ingericht zijn, mooi zijn of gewoon anders?

Alvast bedankt!
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
xBueno schreef:Ik krijg best vaak berichtjes dat ik een leuk profiel heb, maar ik wil hem heel graag opneiuw maken maar heb er steeds geen tijd voorHeb nu allemaal hele oude foto's
Ik wil gewoon allemaal foto's onder elkaar maar ik wil de tekst graag zegmaar zoals je in word met Tab doet alleeen ik weet niet hoe dat moet in een bokt profiel
Telpeva schreef:Chaos schreef:Ik wil ook een mooi profiel! Maar ik ben een computer noob dus geen idee hoe dat allemaal werkt.
Die baby konijntjes van jou!!met zulke schattige foto's heb je geen mooie opmaak nodig, daar kijkt dan toch niemand naar, iedereen blijft hangen bij de baby konijnenfoto's
Mjetterd schreef:Haha ik dacht hier wat leuke profielen links te treffen. Ik ben nooit zo orgineel wat profiel betreft.
Hecht er voor mezelf weinig waarde aan, maar vind het altijd wel leuk om andere profielen te bekijken.
Ik houd er het opgroeien van een paard bij, vind ik zelf wel leuk om terug te blikken.