Ik zit nu vanaf 2006 ongeveer op bokt en heb al vele topics gevolgd en voorbij zien komen. Soms bedenk ik me.. hoe zou het zijn met.. Maar vaak kan ik dan niet op de naam komen van de gebruiker of waar het precies over ging.
Zou het niet leuk zijn om een forum aan te maken waar (toen populaire) verhalen over toen en nu terugkomen? Bijvoorbeeld een paard wat heel slecht was en opgevangen is of een gouden boktveulen of een paard met een gedragsproblemen.
Je kunt het misschien ook wel in de BNB doen, als onderwerp.
Koper
Geplaatst: 23-01-13 16:19
Kan dat niet gewoon hier? Hoeft toch niet een topic per paard?
Solleke_Noah
Geplaatst: 23-01-13 16:22
Dat vind ik wel een leuk idee Ik heb twee jaar geleden een topic aangemaakt toen ik een manegepaard overkocht, veel leuke reacties op gehad en enkele mensen die vroegen 'hou ons op de hoogte', maarja, hoe doe je dat? Bokt is zo groot en je raakt bepaalde verhalen/paarden inderdaad snel uit het oog.
Leuk idee! Misschien idd gewoon 1 ''hoe is het met''-topic waarin je dergelijke verhalen kunt opsporen (dus soort aanvraag-topic waarin je ook samen de naam van gebruiker/paard kunt opdiepen) en een eraan gelinkt topic waarin die mensen dan desgewenst een update kunnen plaatsen? Hoeven ook geen regelmatige updates te zijn denk ik
Ja leuk. Ik bedacht me namelijk laatst nog hoe het met een zwaar verwaarloosd veulen was waar zelfs nog een inzameling voor is gehouden hier......Bink of Bikkel ofzo.....
Ladybird
Moderator Algemeen
Geplaatst: 23-01-13 17:38
Winged schreef:
In het BNB heb je nu een onderdeel '5 vragen aan'. Daar kun je bokkers voor voorstellen
Maar das toch heel wat anders als op zoek gaan naar iets wat in een topic gebeurd was?
Voor wat betreft de voorpagina behandelen we natuurlijk alleen dingen die ook iets met de VP te maken hebben gehad. Een paard dat op Medisch is gevolgd zou er niet zo snel komen. Ik denk dat een pb dan trouwens sneller werkt. Bovendien moet de persoon dat zelf ook nog willen, we hebben ook wel eens een update willen doen over een item en die mensen hadden dat gewoon liever niet. Ook iets dat in de BNB wel eens is gebeurd.
Wat mij zo te binnen schiet is bijv. die vrouw/bokker die een dag na een wedstrijd (?) beviel van een baby en niet wist dat ze zwanger was. Dat soort dingen zou kunnen.
Het zou dan geen rubriek zijn die wekelijks of zelfs maandelijks zou terugkeren. Je bent nl. toch afhankelijk van het community gedeelte en soms krijgen we ook wel eens een pb’tje van een follow up.
Maar roep maar een paar items. We kunnen allicht even kijken of het haalbaar is. Voor de BNB (community nieuws buiten de VP ) kan beter iemand van de BNB redactie reageren. Ik zit zelf nl. niet meer in die redactie.
Waarom niet gewoon een willekeurige bokker van toen pakken? Vroeger was bokt wen klein hecht clubje, maar werd groter en groter en groter, waardoor je elkaar gewoon uit het oog verloor...
Wat een leuk idee! Ik ben ook altijd benieuwd naar het resultaat van de adviezen van EHK. Waarom heb je welk advies opgevolgd en is het veulen geworden wat je er van hoopte!