Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
zandvangers schreef:Als je het foute postcodenummer en je huisnummer invult op google , waar kom je dan uit ?
Ik heb even gemixt met mijn eigen postcode , en kwam bij 1 van de gehuselde nummers toch echt bij een heel andere stad uit .
Naar mijn weten is het adres niet belangrijk , maar juist de postcode en het huisnummer .
ElizeVdS schreef:Ik zou het adres waar het nu heen is gegaan opzoeken, zoals hierboven ook aangegeven is.
Kijk even of er een telefoonnummer van te achterhalen is, wie weet ligt het daar en willen die mensen het naar je doorsturen!
Mijn ervaring is ook dat de postcode (meestal) doorslaggevend is, niet het adres..
LenaBaars schreef:post gaat idd niet per straatnaam, maar per postcode + huisnummer. Dit is nooit anders geweest en ik denk dat je het postkantoor verkeerd begrepen hebt. Dus helaas ben je in dit geval zelf schuldig aan het verloren gaan van de frontriem.
tiny_tiger schreef:nee mijn plaats naam staat er goed op en mijn huisnummer zij heeft er geen adres op gezet dan was misschien ook goed de post zegt zelf dat ze het niet gepost heeft om dat het niet is te controleren is maar nu wil ze wel een disco frondriem sturen als jij hem gestuurd heb dan geef je geen anderen maar deze frondriem heb ik niks aan die heb ik van gekregen van divoza die zijn te klein
tiny_tiger schreef:LenaBaars schreef:post gaat idd niet per straatnaam, maar per postcode + huisnummer. Dit is nooit anders geweest en ik denk dat je het postkantoor verkeerd begrepen hebt. Dus helaas ben je in dit geval zelf schuldig aan het verloren gaan van de frontriem.
nou ik niet alleen zij had haar adres er ook op moet zette toch maar dat heeft ze ook niet gedaan dan had het misschien bij haar terug gekomen
ElizeVdS schreef:Ik had die reactie wel gelezen, maar heb helaas toch echt andere ervaringen. Klopt een adres niet volledig dan gaat het gewoon retour, geen retour gaat het op de stapel onbesteld.
Ik zie dat er niets uitkomt bij de verkeerde postcode, dus vrees ik voor je dat hij achtergebleven is bij de post. Dat schijnt helaas veel voor te komen..
tiny_tiger schreef:ik heb net na gekeken mijn de postcode en mijn huisnummer kom niet egens anders voor
anneliesdj schreef:Ik vraag me af hoe je bij die info komt.
Zo kort door de bocht is het niet. Klopt de postcode en huisnummer niet, dan wordt gekeken of de rest van de gegevens wel kloppen, of de postcode bij de woonplaats en straatnaam hoort.
Als er dan een cijfertje of lettertje verwisseld is komt dat boven water en kan het alsnog gewoon bezorgd worden.
Maar als de andere gegevens ook niet kloppen, tjah, dan houd het wel een keer op.
Heeft de afzender hun eigen gegevens erop gezet? Daarmee kun je dit soort ellende gewoon voorkomen.
ElizeVdS schreef:Je bent echt niet verplicht je adres op te zetten hoor. Het was handiger geweest, maar dit is toch echt jouw fout! Zij heeft naar alle waarschijnlijkheid gewoon gepost naar het adres dat jij opgegeven hebt, dat dit niet klopt kan zij echt niets aan doen. Dit zeggen is absoluut niet netjes van jou!
Ik snap dat je er verschrikkelijk van baalt. Maar het is niet anders.
De post kan niets traceren zonder t&t code en zelfs met t&t heb je veelal gewoon pech. Dus dat ze gezegd hebben dat het niet gepost zal zijn kunnen ze echt niet gedaan hebben/slaat in ieder geval nergens op!tiny_tiger schreef:ik heb net na gekeken mijn de postcode en mijn huisnummer kom niet egens anders voor
Nee, niet JOUW postcode, de verkeerde code die je opgegeven hebt moet je opzoeken!