Meerdere mensen slechte Markt-ervaringen met ShauniBef?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

C_arola
Moderator Over Paarden & Markt

Meerdere mensen slechte Markt-ervaringen met ShauniBef?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-01-13 16:47

Een tijdje terug heeft ShauniBef hier op bokt advertenties geplaatst waarin zij o.a. Eskadron bicolor, een Eskadron dekje, een Scapa dekje en HV polo en een Anky dekje en PK dekje te koop aanbood.

De transacties met gebruikers Luf_Midnight, Misskiry, Mendy_Zabbel en marloesloes zijn niet naar wens verlopen. Zij hebben bovenstaande artikelen gekocht, het geld is overgemaakt, maar de artikelen nog steeds niet verstuurd. Ondanks herhaaldelijke pogingen om tot een oplossing te komen voor dit probleem, heeft ShauniBef helaas geen gehoor gegeven aan ons verzoek om dit op een nette manier op te lossen.

Zijn er meerdere mensen die ooit iets van ShauniBef gekocht hebben en dat niet hebben ontvangen? Of zijn er mensen met meer informatie? Stuur dan een pb.

Dit topic is niet bedoeld om te speculeren of deze bokker wel of niet eerlijk is. Dit topic is bedoeld om meer informatie te krijgen. Offtopic reacties zullen worden verwijderd.

misskiry

Re: Meerdere mensen slechte Markt-ervaringen met ShauniBef?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-13 17:00

Ik wil graag aktie ondernemen met de andere gedupeerden.

C_arola
Moderator Over Paarden & Markt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-01-13 17:02

Moderatoropmerking:
off-topic berichten zijn verwijderd aangezien het zoals in de opening te lezen is niet is toegestaan om te speculeren of iemand terecht of onterecht is geband. Dit topic is alleen bedoeld om meer informatie te krijgen over ShauniBef.

Mendy1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-13 17:09

ik wil ook aktie!! hoe kunnen/gaan we dit doen?? ivm gegevens uitwisselen ed

misskiry

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-13 17:43

Ik weet uit ervaring dat het via politie lastig is. Maar online aangifte kan zo ie zo. En ik heb haar facebook dus ga haar adres achterhalen.

Mendy1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-13 17:49

ja daar ben ik ook al mee bezig geweest
ze heeft in een topic verteld dat ze 2 weken geleden verhuisd is
dus is best moeilijk te achterhalen

ThePast03

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-13 21:52

Moderatoropmerking:
Er worden nooit zomaar gebruikers geband door het team. Er worden meerdere gelegenheden geboden om tot een oplossing te komen.
Dit topic gaat weer open met nog even een quote uit de openingspost:
Citaat:
Dit topic is niet bedoeld om te speculeren of deze bokker wel of niet eerlijk is. Dit topic is bedoeld om meer informatie te krijgen. Offtopic reacties zullen worden verwijderd.

Luf_Midnight

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-13 22:17

ik wil ook graag aangifte of iets doen.
zullen we per pb ook even contact nemen met elkaar?

Dav

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-13 22:40

Aanvullende info voor de gedupeerden. Je kan online aangifte doen op www.mijnpolitie.nl
Helemaal als je de echte naam en evt woonplaats oid weet.

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-13 22:41

Dav schreef:
Aanvullende info voor de gedupeerden. Je kan online aangifte doen op http://www.mijnpolitie.nl
Helemaal als je de echte naam en evt woonplaats oid weet.

Die tip staat al in het topic.

Dav

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-13 22:43

Had ik niet gezien. Zelf ook via bokt opgelicht dus weet helaas hoe lastig de stappen zijn en welke stappen je zsm moet nemen mocht de kwestie niet opgelost worden.

RoodZonnetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-13 23:18

Dit topic is toch bedoeld als oriënterend op ervaringen met betreffende bokker als verkoopster? Begrijp daarom niet helemaal waarom er mensen zijn die het voor deze bokker opnemen, want er wordt door Bokt helemaal niet met een vinger gewezen, maar juist naar meerdere ervaringen gevraagd :?

YaraJones

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-13 23:20

ik had 2 bicolors gekocht van haar, geld overgeschreven en sindsdien niet meer gehoord, hier via bokt dan wel reactie gekregen dat ze ze morgen ging verzenden... waar ik aan begin te twijfelen nu ik dit topic zie :s

YaraJones

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-13 23:27

YaraJones schreef:
ik had 2 bicolors gekocht van haar, geld overgeschreven en sindsdien niet meer gehoord, hier via bokt dan wel reactie gekregen dat ze ze morgen ging verzenden... waar ik aan begin te twijfelen nu ik dit topic zie :s

Oja, dit geld is reeds een maand geleden overgeschreven...
Ik heb gisteren via bokt een telefoonnr gekregen, iemand die me kan helpen en zeggen of dit klopt? er wordt namelijk niet opgenomen...

MelanieB

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-13 23:27

Er worden echt wel zat stappen ondernomen, alvorens een gebruiker geband word om zo'n soort topic als dit te openen. Dit betekend dat dus meerdere mensen opgelicht zijn, en er word nog nagevraagd of er tussen de bokkers bemiddeld kan worden, als dit niet gebeurd, word de desbetreffende bokker idd geband.
Gaat echt niet zo maar 1,2,3.

Wbt vertrouwen in de bokker qua verkopen/transacties ed ga ik me niet over uitlaten.
Maar deze reacties zullen wel verwijderd worden.

RoodZonnetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-13 23:28

Nee hoor, er staat niet "Wie vindt Shaunibef een leugenaar en heeft ook slechte ervaringen?", er wordt simpelweg een vraag gesteld.
En ze heeft tijd genoeg gehad om zich te verdedigen.

MelanieB

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-13 23:31

Amanda schreef:
Iemand wordt nooit zomaar geband. Als iemand bij een koop geen reactie meer van de verkopende partij krijgt terwijl er al wel betaald is, kun je de Bezwaarcommissie inschakelen. Wij gaan in dat geval bemiddelen tussen beide partijen en 9 van de 10 keer komen we er uit en wordt het alsnog opgestuurd of terugbetaald. Wanneer dit, na herhaaldelijke pogingen, niet gebeurt, dragen wij de bemiddeling over aan de moderators. Zij doen nog een laatste poging en lukt ook dit niet, kan er een ban volgen.
Hier gaat een aantal weken overheen, een verkoper krijgt een aantal kansen om het zelf op te lossen. Lukt dit niet, kan er een ban volgen.
En dan volgt er inderdaad ook een topic op FZ om te inventariseren of er meer mensen een slechte ervaring hebben.

En waarom geen positieve ervaring noemen? Dat is in dat geval niet relevant. Er is een slechte ervaring, iemand (of meerdere mensen) is gedupeerd en dat proberen we op te lossen. Daar gaat het om. :)

Tada. Er gaat dus een langere weg aan vooraf. Tijd zat gehad dus.

Jellebie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-13 23:49

Hé wat een kinderachtige reacties zitten er weer tussen.

Er word hier alleen maar gevraagd wie er nog meer slechte ervaringen heeft met ShauniBef, ze word verder nergens aangevallen of voor van alles uitgemaakt. Een mod zal zo'n topic ook niet voor niks openen en gedupeerde zullen ook niet zonder reden klagen.

Er zijn altijd mensen met verschillende ervaringen bij iemand. Ik ben een keer bij een kapper geweest waar ik met een afgrijzelijk resultaat vandaan ging, voelde me ook flink opgelicht, terwijl mijn vriendin daar dik en dik te vrede was. Zo blijf je verschil in mening houden.....
Laatst bijgewerkt door Jellebie op 13-01-13 23:56, in het totaal 1 keer bewerkt

Maureen_M

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-13 23:52

Ook ik heb heel lang moeten wachten op mijn pakket, 3 weken

maar aanstaande dinsdag krijg ik het binnen, heb ook de track en trace code gekregen.

ThePast03

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-13 23:53

Moderatoropmerking:
Zojuist een flink aantal berichten verwijderd. Er is heel duidelijk aangegeven dat dit topic alleen bedoelt is voor gebruikers die een slechte Markt ervaring hebben met deze gebruikers en dat off topic berichten verwijderd worden.
Hierbij het dringende verzoek om de off topic discussie te staken. Bedankt alvast.

nynke55

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-13 00:07

Jellebie, er loopt nog een ander topic, misschien kun je daar je ei kwijt.

Luf_Midnight

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-13 10:27

ik heb mijn geld begin november over gemaakt, en heb nog steeds niets ontvangen, kreeg ook steeds berichtjes van jaa morgen breng ik het weg, en dan kwam er weer een andere datum enzov.
heb alle geduld met haar gehad, zo had een hersenschudding en lag in het ziekenhuis en weet ik wat nog meer,, elke keer gezegt geen probleem als het jou uit komt dan wacht ik het af.
maar niets meer gehoord.

misskiry

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-13 10:59

Inderdaad dit topic is gemaakt zodat wij gedupeerden contact met elkaar kunnen opnemen. Dit speelt namelijk niet een week maar al meer dan een maand. Ik hoop dat het klopt en dat we morgen onze spullen krijgen. Ik heb in ieder geval alle gegevens van haar om goede aangifte te doen.

ardech

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-13 11:01

Ik had netjes binnen 3 dagen na betalen mijn sprenger bitje binnen

Mendy1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-13 11:03

ik denk dat ik me ook maar klaar ga maken om aangifte te doen
er is me beloofd door haar "pleegmoeder" dat ik gisteravond mijn geld nog terug zou krijgen
maar tot nu toe nog steeds geen geld van haar