Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Citaat:Dit topic is niet bedoeld om te speculeren of deze bokker wel of niet eerlijk is. Dit topic is bedoeld om meer informatie te krijgen. Offtopic reacties zullen worden verwijderd.
Dav schreef:Aanvullende info voor de gedupeerden. Je kan online aangifte doen op http://www.mijnpolitie.nl
Helemaal als je de echte naam en evt woonplaats oid weet.
YaraJones schreef:ik had 2 bicolors gekocht van haar, geld overgeschreven en sindsdien niet meer gehoord, hier via bokt dan wel reactie gekregen dat ze ze morgen ging verzenden... waar ik aan begin te twijfelen nu ik dit topic zie :s
Amanda schreef:Iemand wordt nooit zomaar geband. Als iemand bij een koop geen reactie meer van de verkopende partij krijgt terwijl er al wel betaald is, kun je de Bezwaarcommissie inschakelen. Wij gaan in dat geval bemiddelen tussen beide partijen en 9 van de 10 keer komen we er uit en wordt het alsnog opgestuurd of terugbetaald. Wanneer dit, na herhaaldelijke pogingen, niet gebeurt, dragen wij de bemiddeling over aan de moderators. Zij doen nog een laatste poging en lukt ook dit niet, kan er een ban volgen.
Hier gaat een aantal weken overheen, een verkoper krijgt een aantal kansen om het zelf op te lossen. Lukt dit niet, kan er een ban volgen.
En dan volgt er inderdaad ook een topic op FZ om te inventariseren of er meer mensen een slechte ervaring hebben.
En waarom geen positieve ervaring noemen? Dat is in dat geval niet relevant. Er is een slechte ervaring, iemand (of meerdere mensen) is gedupeerd en dat proberen we op te lossen. Daar gaat het om.