Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Loiz schreef:Voelt zich aangesproken![]()
Ten eerste, ik reageer niet aanvallend, alleen opbouwend.
Je zit op bokt.NL, dat betekend dat het de hoofdtaal Nederlands is. Belgen op het forum vind ik prima, niks op tegen.
Maar een topic met verschillende woorden waar ik, als toch wel redelijk doorsnee Nederlander met een normale woordenschat,
nog nooit van gehoord heb leest niet makkelijk en word naar mijn idee dus sneller overgeslagen, zie het als msn en breezer taal.
Voor de meeste (nederlandse) bokkers niet duidelijk, dus door naar een ander topic. Dialecten of andere talen zoals Vlaams vind
ik prima, maar je zit op een Nederlands forum en het lijkt mij zo dat je veel nuttige reacties wilt, dus lijkt het me dat je je posts
zo duidelijk mogelijk maakt voor iedereen.
Daarom zei ik, het is misschien handiger zulke typisch Belgische woorden even in het nederlands op te zoeken zodat het voor
het overgrote deel van de bokkers duidelijker te lezen is. Ik snap niet wat daar niet netjes, aanvallend of negatief aan is.
Loiz schreef:Ten eerste, ik reageer niet aanvallend, alleen opbouwend.
Citaat:Maar een topic met verschillende woorden waar ik, als toch wel redelijk doorsnee Nederlander met een normale woordenschat,
nog nooit van gehoord heb leest niet makkelijk en word naar mijn idee dus sneller overgeslagen, zie het als msn en breezer taal.
Voor de meeste (nederlandse) bokkers niet duidelijk, dus door naar een ander topic.