Hi! Titel is misschien niet heel duidelijk, maar wist niet hoe ik het zo kort mogelijk neer moest zetten.
Elke keer als ik een topic aan het bekijken ben en op een filmpje/link klik om bijvoorbeeld een foto te bekijken en daarna op de "terug" knop druk, schiet die weer helemaal naar bovenin het desbetreffende topic. Hierdoor ben ik elke keer aan het heen en weer scrollen. Bij lange topics is dit vrij irritant aan het worden, aangezien ik dan weer een heel stuk naar beneden moet scrollen.
Iemand suggesties hoe ik dit oplos? Ligt dit aan mij of hebben meer mensen hier last van? Voorheen nooit last van gehad, nu sinds vandaag pas.
ja ik heb net hetzelfde probleem, ofwel kom ik weer bovenin het topic terecht, ofwel op de volgende pagina. Heel irritant, en ik heb het ook enkel vandaag.
ha, ben dus niet de enige! Ik dacht al dat ik gek was, zat al heel hard na te denken of ik dat nou al eerder had of dat het mij nu pas opviel, maar het is volgens mij echt pas vanaf vandaag dat die dan helemaal naar bovenin schiet.
Anders kun je beter met rechtermuisknop op de link klikken en dan 'openen in nieuw tabblad' doen, dan kan je die zo wegklikken en ben je op Bokt gewoon weer waar je gebleven was.
little_birdy
Geplaatst: 01-01-13 21:14
hier heb ik ook al 2 dagen last van ik dacht dat het een men laptop lag
Daks
Geplaatst: 01-01-13 21:15
Heb ik ook last van. Volgens mij ook al langer dan vandaag
Ik ook! Alleen op de laptop, op m'n iPhone niet. Maar op de laptop echt ALTIJD last van gehad. Daarom klik ik ook niet de linkjes aan, veelste vervelend.