Ik denk dat iedereen die op bokt is geweest sinds hij er is hem wel gezien heeft hoor Ik vind 'm ook heel leuk.
Ik zag hem idd al en zag dat er geen topic was. Vond het al vreemd maar hier is het topic dan. Mooi logo vind ik.
Beetje laat, maar beter laat dan nooit. Vind 'm leuk ja, mooi dat ze 'm altijd aanpassen als er iets 'speciaals' is.
SaSalover schreef:Snap ik ook wel hoor.. Vind hem ook erg leuk, lekkeer uitgebreid! En ik zie een mistletoe Je kan er alleen moeilijk onder gaan staan...maar leuk gedaan
JPitty schreef:@ Secricible: Kijk eens aan de staart van Julius...Heel mooi gedaan weer! Compliment voor de maker!Is dat niet een zuurstok?
SaSalover schreef:Snap ik ook wel hoor.. Vind hem ook erg leuk, lekkeer uitgebreid! En ik zie een mistletoe 1x raden, jij gaat eronder staan?
Nayomie schreef:SaSalover schreef:Snap ik ook wel hoor.. Vind hem ook erg leuk, lekkeer uitgebreid! En ik zie een mistletoe 1x raden, jij gaat eronder staan? hahahaha Ik ben nog maar 13 (sinds gisteren) he?
SaSalover schreef:Nayomie schreef:1x raden, jij gaat eronder staan? hahahaha Ik ben nog maar 13 (sinds gisteren) he? Liefde kent geen grenzen