De 'Eigen berichten' pagina wordt erg veel bekeken maar daar stonden 0 banners. Bokt heeft echter geld nodig om in de lucht te blijven en daarom is er de afgelopen weken getest met een aantal manieren om een banner op die pagina te krijgen. Een van de opties was een banner tussen de eigen berichten in, dat werkte erg goed (wat opbrengst betreft) maar werd niet bepaald gewaardeerd door de gebruikers. Er werd aangegeven dat een banner helemaal boven- of onderaan een stuk minder stoort en dat is waar nu mee getest wordt. Een deel van de mensen heeft deze banner al een tijdje, een aantal sinds vandaag. Daarbij worden op dit moment 3 varianten getest.
Zodra de resultaten van dat experiment duidelijk zijn krijgt iedereen de banner. Overigens zijn we aan het kijken naar een mogelijkheid om (tegen betaling) Bokt.nl bannervrij te maken voor de mensen die dat willen. Zou willen dat Youtube hetzelfde deed
Vind deze ook niet zo irritant, minder erg dan die onderaan, daar heb ik me toch een hekel aan Die andere had ik ook volgensmij, toen was ik nog bang dat ik een virus had, zo irritant vond ik m
@rea; zou je de volgende keer dat dit gebeurt een screenshot kunnen maken? In dit topic: [FZ] irritante reclame staat ook een probleem met de banner boven de quick reply. Lijkt jouw probleem daarop? Zou je je dan in dit andere topic willen melden? Dank!
Zolang bokt gratis is vind ik niet dat je kunt klagen over de reclame. Zelfs al zou Bart eraan verdienen: wat dan nog?
Geryon
Geplaatst: 15-12-12 19:34
Overal op bokt is wel reclame. Het is gewoon erg irritant. Soms klik ik er per ongeluk op, of laadt het langzamer. Het ziet er ook niet uit. Maargoed.
Marlinda
Geplaatst: 15-12-12 21:13
Ik heb 'm ook en merkte 't meteen.. Zo groot, opvallend, bewegend, helemaal bovenaan en ook niet mooi uitgelijnd met de rest. Heb denk ik een extra grote versie? Bij mij is ie in ieder geval een stuk groter dan bij Nies_ als ik zo kijk. Mijn beeldscherm is al niet zo groot, dus nu is 't wel erg overheersend.
Op irritante reclame klik ik ook gewoonweg uit principe niet. Wil dat nooit belonen, maarja zo denk ik. Kijk, dat reclame nodig is snap ik. Er zijn echter vast genoeg manieren te bedenken om dat netjes in de lay-out te verwerken.. Bijv. de reclame boven het bericht dat ik nu typ is even lang als dit tekstvlak, dus al een stuk minder storend (op 't feit dat ie steeds wisselt na...... omdat het steeds wisselt neig ik namelijk naar de optie om je reactie in een apart venster te typen: dat knipperende vind ik zelf altijd te veel afleiden als ik bezig ben met typen)
Al met al.. Ik hoop dat de versie die ik zie het niet gaat worden, maargoed tussen de berichten door lijkt me nog veel vervelender dus het kan altijd erger. Vind 't wel een slimme zet om daar reclame neer te zetten, maar ik ben gewoon iemand die zich al snel stoort aan dat soort onregelmatigheden qua uitlijning blijkbaar.
Verrek, ik had hem helemaal nog niet gezien, maar ik heb hem wel.
Jup ik ook Ik heb m eerst een tijdje aan de zijkant gehad, toen tussen m'n eigen berichten (na de eerste vier topics) en vind dit veruit de minst storende plaats.
Ik kan me er niet aan storen hoor. Lijkt me een goede oplossing om mensen die daarvoor kiezen te laten betalen ipv reclame. Op elke site is reclame. YouTube vind ik 100x erger om nog maar niet te spreken over pop-up reclames.