Dat staat bij Help, onder aan in de blauwe balk. Maar ik heb foto's gezet op www.photobucket.com en vanaf daar geplaatst op bokt.
saskiakefie
Geplaatst: 14-12-12 23:23
uploaden naar bijv photobucket of imageshack en dan de directe link tussen de img code zetten, of van daaruit al de img code kopieren en hier plakken. Stel jezelf eens voor, waarom heb je je hier aangemeld, wie ben je?
Stap 1: Je upload je foto's op de site van imageshack of photobucket o.d. Stap 2: Je neemt de link van de foto (kopiëren) Stap 3: Je zet deze link tussen [img]en[/img] zonder spaties ertussen. Stap 4: Je drukt op Plaatsen
En daar staan je plaatjes! Succes ermee.
Dit staat trouwens ook in de Bokt-help, deze vind je rechtsonderaan de pagina. Nieuwe Bokkers geef ik graag de tip om deze (en de regels) eens door te lezen. Dan word je namelijk al veel wijzer.
Heel veel plezier nog hier op Bokt!
blensink
Geplaatst: 14-12-12 23:27
Welkom Uitleg heb je al gehad ondertussen. Nu zouden we graag willen weten met wie we het genoegen hebben
o jee , bereid je maar al voor , de schaarse mannen hier krijgen het zwaar te voorduren
Geryon
Geplaatst: 14-12-12 23:41
Bokt is erg behulpzaam als het gaat om mannen die foto's willen posten!
Als je facebook (of hyves etc.) hebt en je hebt daar een foto op staan, dan kan je ook gewoon de url hier tussen [img] en [/ img] zetten
blensink
Geplaatst: 14-12-12 23:41
Ja Thomas kom maar op met die foto´s
romyloverrr
Geplaatst: 14-12-12 23:45
Geryon schreef:
Bokt is erg behulpzaam als het gaat om mannen die foto's willen posten! Als je facebook (of hyves etc.) hebt en je hebt daar een foto op staan, dan kan je ook gewoon de url hier tussen [img] en [/ img] zetten
haha
thomas946
Geplaatst door de TopicStarter: 14-12-12 23:53
Ik ga op photobucket eenskijken of ik een foto er op kan zetten op facebook zit ik niet ik ben hierin erg onhandig zeg maar
'Stel jezelf eens voor, waarom heb je je hier aangemeld, wie ben je?'
blensink
Geplaatst: 15-12-12 00:14
Als nieuwe boktbezoeker hoor je je netjes voor te stellen. Dat hoeft niet zo moeilijk te zijn want je kunt ook om hulp vragen. Dussss wie ben je en wat doe je??