Lastig??

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

_Natasja_

Lastig??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-12-12 16:22

We vinden het een beetje jammer dat wij (ons HK topic) blijkbaar nogal slecht te boek staan bij t bokt beheer??
Een van onze leden kwam het volgende tegen in een van de topics op FZ.

VT'er schreef:
persoon schreef:
In HK's word er qua grofheid al wat meer toegelaten, gelukkig.. Maar ook daar gaan er soms dingen te ver. Ik was laatst in een topic aan het kijken, van vrijgezellen en ik dacht, ow leuk, ik ben ook vrijgezel, misschien kan ik hier mee gaan posten. Maar in de OP stonden hele grove dingen, waaruit bleek dat de groep heel hecht was en geen nieuwe leden dulden. Er stond duidelijk 'F*CK OFF' in. Ik heb daarna een mod GePB'ed hierover. Die gaf mij gelijk, maar deed vervolgens niets, want die HK stond al bekend om hun attitude naar nieuwe leden en het was beter om je daar niet mee te moeien en een andere HK te zoeken. Nah, toen brak echt mijn klomp. Beetje grofheid mag wel, als in grove humor, maar ik vond dit toch wel te ver gaan en vervolgens word daar niets aan gedaan, omdat het al een moeilijk groepje is en ze niet daarmee in conflict willen.

zou dat naar ons verwijzen??

persoon schreef:
Het is inderdaad dit topic.

Door dat plaatje had ik zoiets van, nou, dan niet.

Ik was toevallig met een mod aan het PB'en en wees haar op dat plaatje. Ze zei dat er vaker problemen waren met die groep, dat ik maar beter een ander, gezelliger, HK topic kon kiezen, want deze dulden geen nieuwelingen. En of er nog iets aan het plaatje werd gedaan, nee, ze wilde er geen gedoe van maken

Ter verduidelijking, dat kwam op mij dus over alsof jullie een lastige groep waren, maar wat werd geduld omdat in ieder geval deze mod, geen conflict met jullie wilde aangaan. Ze zei letterlijk, zoek maar een andere HK, die gezelliger is, want dit is een hele lastige groep, die niet zo netjes is naar nieuwe leden.

En de betreffende topic waar t over gaat:
[HK] Vrijgezellen#15 De pandapunten lopen nog steeds op

Lastig naar nieuwe mensen??
We vragen graag iedereen het hemd van t lijf en zien ook graag een beeld van degene waar wij lief en leed mee delen. Niet heel vreemd toch?

Bovendien staat expres vermeld:
Ik ***** sta niet in voor de elektronische verzending van deze OP. Alles wat er in de OP staat is dus volledig uit verband getrokken. Tevens heb ik het niet zo nauw genomen om alles volledig op waarheid te laten berusten.

Dus sarcastisch? Ja dat zijn we absoluut.
Maar om ons dan gelijk als lastig te bestempelen. Beetje jammer -O-

Sani

Re: Lastig??

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-12 16:26

Mensen kunnen woorden ook verdraaien.
Als je echt uitleg zou willen, moet je persoon pb-en, vragen naar de mod die dit gezegd heeft en contact opnemen met een mod.
Ik denk uberhaupt dat dit topic weinig zin heeft.
Wil je een bevestiging dat jullie niet een lastig topic zijn? Kan ik niet geven, ik ken jullie hele topic niet. En met mij waarschijnlijk vele mensen.

Mjetterd

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-12 16:27

De bedoeling van dit topic ontgaat mij volledig, genoeg topics waar discussies worden gevoerd over het beleid van bokt, handelswijze van teamleden enz. Uitleg kun je het best bij de mod via pb halen, zoals Sani ook al zegt :)

lizy29

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-12 16:30

Ik kan me alleen maar aansluiten bij TS. Toen ik een aantal topics terug erbij kwam ben ik juist heel snel opgenomen in de groep. Het is een hechte groep die oprecht is geïnteresseerd in elkaar en dus ook in nieuwe personen. Ja we vragen veel omdat we graag weten met wie we praten, juist in een tijdperk waar alles anoniemer wordt door het gebruik van het internet zou dat toch juist moeten worden toegejuicht.

Al met al jammer dat we zo te boek staan terwijl wij juist proberen een groep te vormen die onderling close zijn maar ook elkaar op het matje roepen als er iets over de scheef gaat. Juist de sociale controle binnen de groep en de zelfregulerende factor zouden de modjes toch moeten toejuichen.

Karnat

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-12 16:36

Heb mij van de week ook gemeld in dit topic. Heb het alleen heel erg druk met werken en mijn beesten bende dat ik hier niet veel meer ben geweest. Ook ik ben hartelijk verwelkomt en ik had absoluut niet het idee dat ik niet welkom was in dit topic.

Hhilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-12 16:40

Ik vind überhaupt dat moderators in hun modfunctie geen mening mogen hebben over personen/topics. Als persoon doen ze hun best maar, alleen als ze schrijven als moderator is hun eigen mening omtrent personen of topics niet ter zake doende.

_Natasja_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-12-12 16:43

De bedoeling van het topic,

Dat ik het jammer vind dat een moderater voor iemand anders beslist dat zij zich niet bij ons mag / moet melden...

Sani

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-12 16:45

_Natasja_ schreef:
De bedoeling van het topic,

Dat ik het jammer vind dat een moderater voor iemand anders beslist dat zij zich niet bij ons mag / moet melden...

Nee, dat zeg je niet in je OP.
Je klaagt in je OP over het feit dat een mod iets gezegd heeft erover en wilt daar meer van weten naar mijn mening.
Zoals ik net ook al gezegd heb, vraag dit via pb na bij de desbetreffende mod.

Hhilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-12 16:46

Sani schreef:
Zoals ik net ook al gezegd heb, vraag dit via pb na bij de desbetreffende mod.

Er is volgens mij niet bekend wie de desbetreffende moderator is.

Sani

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-12 16:46

Sani schreef:
Als je echt uitleg zou willen, moet je persoon pb-en, vragen naar de mod die dit gezegd heeft en contact opnemen met een mod.

Dan qoute ik mijzelf nog een Hhilde. ;)

Hhilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-12 16:48

Waarom? Het gaat in principe niet eens over door wie dit gezegd is, maar waarom en dát het gezegd is.

Mjetterd

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-12 16:48

Hhilde schreef:
Waarom? Het gaat in principe niet eens over door wie dit gezegd is, maar waarom en dát het gezegd is.

Inderdaad, en als je dat wil weten, zul je dus die mod een pb kunnen sturen, inplaats van hier openbaar over te speculeren :)

Sani

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-12 16:49

En van wie wil je de waarom horen? Van de mod die het gezegd heeft.
En hoe kom je daar achter? Juist ja..

lizy29

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-12 16:50

Ik denk dat het ook belangrijk is dat anderen zien dat modjes zich door hun persoonlijke voorkeuren laten beïnvloeden en helaas niet blanco genoeg er in staan om dit soort meningen voor zich te houden.

Hhilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-12 16:51

lizy29 schreef:
Ik denk dat het ook belangrijk is dat anderen zien dat modjes zich door hun persoonlijke voorkeuren laten beïnvloeden en helaas niet blanco genoeg er in staan om dit soort meningen voor zich te houden.

Precies :j

Sani

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-12 16:52

Wat heerlijk dat alle deelnemers van het genoemde topic deze mening delen en wij er duidelijk anders over denken. ;)

Ik vind het niet belangrijk, in tegendeel I totally don't care. Ik laat mijn keuzes niet afhangen van een ander en er kan gezegd worden wat ze willen, maar ik beslis zelf wat ik doe en niet doe.

Hhilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-12 16:55

Sani schreef:
Wat heerlijk dat alle deelnemers van het genoemde topic deze mening delen en wij er duidelijk anders over denken. ;)

Ik vind het niet belangrijk, in tegendeel I totally don't care. Ik laat mijn keuzes niet afhangen van een ander en er kan gezegd worden wat ze willen, maar ik beslis zelf wat ik doe en niet doe.

Voor iemand die er niet om geeft blijf je behoorlijk fanatiek reageren met 'wij' en 'zij' :D Iemand die er niet om geeft zou trouwens ook niet in berichten gaan zoeken :')

Sani

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-12 16:55

ik blijf behoorlijk fanatiek reageren omdat ik dit topic compleet nutteloos vind. ;)
En wij en zij is een woordkeuze...

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-12 16:57

lizy29 schreef:

Hier kan ik me alleen maar bij aansluiten, juist mensen die de regie in handen hebben moeten hun persoonlijke mening/voorkeur buiten beschouwing laten. Hoe kan je anders je 'functie' objectief vervullen?

Hhilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-12 16:58

Sani schreef:
ik blijf behoorlijk fanatiek reageren omdat ik dit topic compleet nutteloos vind. ;)

Ik voorzie een 'wellus' en 'nietus' gesprek, dus dit was weer even m'n laatste reactie op jou :evaw:

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-12 16:58

Sani schreef:

En door in herhaling te vallen denk je meer te bereiken :)

Sani

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-12 16:59

Nouja, als lezen voor sommige mensen moeilijk is, herhaal ik wel ja. :)

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-12 17:03

Sani schreef:
Nouja, als lezen voor sommige mensen moeilijk is, herhaal ik wel ja. :)

Ik denk dat ze best kunnen lezen, maar er een andere mening op na houden.

Nogal een verschil ;)

Hhilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-12 17:04

Ailill schreef:
Ik denk dat ze best kunnen lezen, maar er een andere mening op na houden.

Nogal een verschil ;)

_/-\o_ Ik kan prima lezen.

rea

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-12 17:06

:)* Ik ben geen lid van dat HK ... maar lees ze wel ... en ze zijn niet lastig, hooguit kritisch, sarcastisch en erg direct.

't Is wat altijd weer speelt op Bokt : eens men de ja-knik-mentaliteit voorbij is en niet alles meer pikt van een mod, maar een rechtvaardige behandeling eist (op basis van de Bokt-regels) wordt men opeens als "Lastig" omschreven.
Als ik zo vrij mag zijn, hiervoor te verwijzen naar de actie van een mod om zonder boe of ba hun OP te wijzigen

Zie ook al die topics van de laatste maanden over meten en wegen met 2 maten en gewichten ;)

PS : ik persoonlijk vind ze dus WEL gezellig :D