Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Ojajoh schreef:Daarbij vind ik het niet zuur maar zeker een kern van waarheid
mensen reageren zo ivm de huidige economie en dar de paardenwereld op z'n gat ligt
ze zijn niet zuur ze zijn realistisch
Sprintje schreef:Ik zelf heb ook in dubio gestaan om mijn merrie te dekken nu ze niet meer geschikt ik voor de sport. Ze is gezond (prok) en het is een mooie KWPN stamboek merrie met een aardig papier. Dat is dus gewoon allemaal net niet. Dus wij gaan niet fokken met haar en hebben een fokker van een leuke drie jarige afgeholpen.... die hij dus ook niet zo gemakkelijk kwijt kon in deze markt ondanks dat het een zeer goed dier is met mooie papieren.
Sammyoo schreef:Ojajoh schreef:Daarbij vind ik het niet zuur maar zeker een kern van waarheid
mensen reageren zo ivm de huidige economie en dar de paardenwereld op z'n gat ligt
ze zijn niet zuur ze zijn realistisch
Nee, deze mensen zijn niet realistisch maar selectief. Als de merrie aan hun eisen voldoet, mag er wel mee gefokt worden, ondanks de markt.
[
Ojajoh schreef:Sammyoo schreef:
Nee, deze mensen zijn niet realistisch maar selectief. Als de merrie aan hun eisen voldoet, mag er wel mee gefokt worden, ondanks de markt.
[
logisch toch.....een beter product verkoopt altijd beter dan een matige.....it's simple
Peterina schreef:Valt ook vaak op dat de mensen die 'zuur' reageren vaak ook nog fokkers zijn ... bang misschien dat ze hun veulens niet kunnen verkopen zeker??!!
Vaak reageer ik via PB aan de TS alleen al om die ongevraagde commentaar te omzeilen.
_San87_ schreef:Of misschien hebben zij een realistischer beeld van de werkelijkheid?
FlyAway schreef:Overigens allemaal helemaal niet relevant, want zoals TS al aangeeft gaat het haar om de topics waarbij mensen voor eigen gebruik willen fokken en niet voor de markt. Dus de vergelijking met andere producten op de markt en de marktwaarde is dus verre van relevant.